• C och A

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-11 09:58:45 följande:
    Mitt bidrag denna fredags morgon! Underbart sköna snygga Victoria´s secret under idag!

Vackert fick fem par av mannen i julklapp. På din kropp blir dom ännu finare
  • C och A
    Whoopa skrev 2013-01-11 13:08:19 följande:
    Tackar så mycket! Men jag är övertygad om att om mannen köper dig den typen av underkläder - så finns det inga fel på din kropp heller! Släng upp en bild vännen! Alltså, alla män som lägger upp sina kropper är DÖläckra - men inget, absolut inget går upp emot en fin, mjuk, kvinnorkropp! O då lever jag med en man! Finns många fina kroppar i tråden, en del blir man bara såå avundsjuka på, andra vill man bara pussa lite lätt på! :)

Skickade upp bild igår klicka på visa endast så hittar du den
  • C och A
    Whoopa skrev 2013-01-11 13:12:34 följande:
    OMFG!!!! Helt galet vacker kropp! Skymtar ju även dina bröst som ser alldeles perfekta ut! Själv har jag aningen för små bröst - men de är sjukt tighta! Så spela roll att de är små! ;)

finns inget som e för smått eller stort så länge beröringen är rätt ;)
  • C och A
    Whoopa skrev 2013-01-11 13:19:25 följande:
    Där har du en poäng! Helt seriöst så blev jag nästan lite varm i kroppen av din bild....

Haha det e ju en sommarbild. Dito ;)
  • C och A
    Mattias39 skrev 2013-01-11 13:34:00 följande:
    Tack...nej, I brist på andra sätt blev det än en gång en tur till toaletten här på jobbet och en kamera med självulösare...

Hoppas det bara var kameran som hade självutlösare :D
  • C och A
    Anonym skrev 2013-01-11 13:49:20 följande:
      Herrejisses,va många fin människor det finns här Har följt tråden i tysthet men får nog komma med ett bidrag jag med,36 år & 2 barnsmamma.. 

Oj duglömde lägga till vacker! Puss
  • C och A
    Whoopa skrev 2013-01-11 13:52:31 följande:
    En sista bild innan jag nu lämnar jobbet! Vänligen bortse från de hemska bristningarna!!

Längtar till du loggar in hemma
  • C och A
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

verkligen fina bilder (förutom trosorna )
  • C och A

Oj börjar bli för många vältränade kroppar här.  Därför kommer en vanlig...

• C och A
    Tom Araya skrev 2013-01-15 19:37:01 följande:
    Åh, tack! Den satt som en smäck! Glad
    Vanlig kanske...men vacker är den i alla fall! Flört Solig
    Tack ;)
Svar på tråden Helkroppstråden