Inlägg från: Anonym (snart 50 bast) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snart 50 bast)

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-09-06 13:53:49 följande:
    Finns bara en.. Men du kanske kan få låna, eller skaffa en kopia ;)
    I min bransch anses kopior inget att ha, passformen är inte lika bra och de slits fortare med kort livslängd som följd.

Sedan finns det nästan alltid skönhetsfel på dessa....men om de så vore som på en hundradels lika vackra som dig skulle nog även priatkopia kunna övervägas :)
  • Anonym (snart 50 bast)

Arbete??? Jag skall precis sätta mig i en bil och åka i 2 timmar det är även TRAFIKFARLIGT att trassal in sig i rattar...menade ratten!

Tänk om det skulle bli en olycka och se det i tidningen i morgon "man kört av vägen och krockat. Orsaken ganska klar men lämpar sig inte för tryck i vår seriösa tidning"

.

• Anonym (snart 50 bast)
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 09:53:06 följande:

Nej jag menade att DU kan vara ärlig, det dör ingen av. En riktig man föredrar ändå naturliga bröst.

Generalisering...lättare säga vad du tycker om än vad andra gör :)

Vad jag tycker säger jag bäst själv!
  • Anonym (snart 50 bast)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-08 10:32:38 följande:
    Kunde inte sagt det bättre själv, Dolly, att kvinnan föder ett barn sen eftermiddag skall definitivt inte hindra att hon har maten på bordet när maken kommer hem från jobbet kl 17.03

Och nån jävla hämtpizza accepteras inte, det skall vara väl sammansatt och näringsrik svensk husmanskost som står på bordet. Och tre burkar Norrlands Guld till det. 

Det gläder mig mycket att vi har riktiga kvinnor i tråden som vet sin plats..... 

Shit jag kanske är en kvinna för jag älskar att stå vid spisen och laga :)

Haha förstår ironin..
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-11 13:41:20 följande:
    En helkropp!
    Som valigt en vacker skapelse på bild! Och jag körde inte av vägen sist med tanke på vad du "ställde" till det för oss lätt påverkade individer i fredags. Du har DET utan att jag kan sätta fingret på vad...men det är väl något kemiskt antar jag!
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-11 20:06:12 följande:
    Tack så mycket, igen.. Du kan verkligen uttrycka dig, jag gillar det. Det uppskattas väldigt mycket, dina kommentarer :)

Jag är bara ärlig och sann mot mig själv!

Min stig i livet har lärt mig att säga det där du tänker men kanske inte alltid gör eller vågar, även i verkliga livet och inte bara bakom en skärm.

Finns många vackra människor här och i världen men FÅ som påverkar oss på djupet, och av någon anledning kan bilder förmedla en känsla och glädje, och dit hör DU! Och det är mina känslor utan att trampa de andra damerna här på tårna, det är det som är det vackra här i livet att skönheten sitt i betraktaren.....
  • Anonym (snart 50 bast)
    Kvinna30 år skrev 2013-09-11 22:49:38 följande:
    Vad är det med 50-åriga män? Nu har vi "anonyma snart 50 bast" som verkar helt uppslukad av Pinkdolly, också har vi Anton( som tydligen också är 50år) som blivit helt uppslukad av "kvinnan med pärlörhänge". Vad händer med er män runt 50 ? Är män som mest romantiska då? Man ser sällan att de yngre männen i tråden uttrycka sig så..( vet ej säkert hur gamla alla andra är ).Är det bara yngre kvinnor ni kärar ner er i? ...hoppas det inte är så i verkliga livet Rynkar på näsan

Om det är män runt 50 som är mer romantiska ? Tror jag inte alla har vi våra sätt att skriva och uttrycka oss på, och ju mera vi levt och varit med om desta ödmjukar kanske vi utrycker oss. Eller så är det olika, jag har alltid varit romantisk, både i skrift och i handlingar. Gillar att skriva saker andra blir glada av helt enkelt.

Att bli kär över bilder är inte normalt utan en stalker varning, finns säker sådana också. Tror ingen blir kär annat än i verkliga livet! Så ingen är nog nerkärad utan bara skojfriska!

Jag tycker bara det är kul att skriva och gör det någon glad så är det en bonus, kanske en liten flykt från arbete eller andra saker i livet :)  Så enkelt är det...
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-12 16:54:34 följande:
    Påklädd helkropp

Lika bra hålla det kort då vissa på FL verkar ta illa upp :) snyggt!
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-12 17:30:37 följande:
    Men.. Ska du låta dom förstöra? Du som är så snäll...
    Haha det är lugnt, det var länge sedan jag slutade bry mig om vad andra tycker ;)
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-13 16:37:25 följande:
    Härligt med former, och rund är ju en vacker form <3

(inte för att du är rund med lagom formad...)
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-16 15:43:22 följande:
    Aha du har flera snygga sidor som inte skäms för sig :) Vackert!

Och du har ett fint hår som lägger sig ner över det böljande landskapet .....Mmm

• Anonym (snart 50 bast)
    fialotta85 skrev 2013-09-20 10:30:44 följande:

Shit man vet ju inte var man ska pussa men din mun är otroligt vacker, vilka linjer!!
  • Anonym (snart 50 bast)
    Dockan 82 skrev 2013-09-24 06:40:19 följande:
    Precis vad jag behöver :) men inte den dagen jag skall kolla blodtrycket haha!

Snyggt och otroligt sexigt ;) 

• Anonym (snart 50 bast)
    fialotta85 skrev 2013-10-08 16:34:26 följande:

Nu kan inte ens jag vara tyst, så grann du är FL (!)

Riktigt snygga linjer i amorbågen, såååå fin mun. Sen resten är även det perfekt tycker jag, så fin du är!! 
  • Anonym (snart 50 bast)
    Dockan 82 skrev 2013-10-09 20:15:19 följande:

Japp så är det, förstår att ni tänker "Bi", en kvinnokropp som denna är så mycket snyggare än en manskropp.

Jag är glad att vara man då kvinnor är så mycket snyggare!!!

Och utvecklingen går så mycket framåt att jag idag kan tänka mig en "Docka" snyggt!!! 
  • Anonym (snart 50 bast)
    Dockan 82 skrev 2013-11-05 14:22:45 följande:
    Halleluja, tror jag ska bli religiös....lite naket kanske så lite mer diamanter på de vackra händerna skulle uppväga detta :)
  • Anonym (snart 50 bast)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-04 18:15:06 följande:
    Ni får en repris nu. Till Kvällen väntas nytagna bilder
    Har inte varit här sen dockan försvann :)  men du  fina ensam, är väldigt grann!! Snyggt men slöseri att du är just ensam....
  • Anonym (snart 50 bast)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-04 21:55:37 följande:
    En helsida.. Sen är
    Mina sidor slut för idag
    Bra att vara ensam ibland, kunna reflektera över livet och förhållanden! Bättre ensam än med fel person, men med rätt person så ******* men kan ta sin tid men då!

Du är läckert fin!

Svar på tråden Helkroppstråden