Inlägg från: Jan Banan01 |Visa alla inlägg
  • Jan Banan01

Helkroppstråden

melissa03 skrev 2014-01-31 23:15:54 följande:

Naturellt Som det ska vara!!
  • Jan Banan01
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-01-30 23:35:15 följande:
    Vad fina ni är allihopa! Jag själv är för feg för att lägga ut kroppsbilder men bidrar iaf med en nytagen ansiktsbild på en höggravid och plufsigare version av mig själv.
    Du har möjligen inga bilder på dig innan du lade dig under kniven? Jag misstänker att du var väldigt vacker då.
  • Jan Banan01
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2014-02-01 16:39:01 följande:
    Du har möjligen inte en bebisbild på dig innan du blev dömande och korkad? Jag misstänker att du hade högre IQ som nyfödd än nu nämligen.
    Jag dömer inte någon på något sätt. Jag tycker bara det är djupt beklämmande att samhällsidealet gör att många kvinnor helt i onödan lägger ner stora summor för att leva upp till den. Men OK. Om min inställning gör mig korkad, fördömande och IQ-befriad, så får jag väl ta det. Jag står för det jag sa.
  • Jan Banan01
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-02-01 16:57:21 följande:
    Haha ursäkta? Det enda som är fake på mig är hårfärgen och sminket? Jag har aldrig någonsin gjort något ingrepp av något slag, och har heller inga planer på att göra det.
    Så bra
  • Jan Banan01
    Jan Banan01 skrev 2014-02-01 17:02:49 följande:
    Så bra
    Tycker att dina läppar och bröst ser onaturliga ut. Men har jag fel ber jag om ursäkt.
  • Jan Banan01
    mepetite skrev 2014-02-01 18:20:20 följande:

Men vad blir det..på vilket sätt såg det ut som hon hade lagt sig under kniven? beskriv gärna detaljerat! om du syftar på läpparna sök restylaneläppar på google..
    Jag har redan framfört mina ursäkter till damen i fråga.
  • Jan Banan01
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-02-01 18:06:15 följande:
    Jag är gravid så därför har brösten växt ett par kupstorlekar. Läpparna har alltid varit fylliga.
    Sure. OK.
  • Jan Banan01
    mepetite skrev 2014-02-01 18:42:06 följande:

ändå fortsätter du att bete dig!j Är det bitter kärring som sitter bakom nicket eller? Jobbigt när andra kvinnor är vackra?! Det här är helkroppstråden, passar det inte finns det säkert andra mer lämpliga trådar du kan spekulera och kommentera i.
    Bitter? Inte det minsta. Ser Tjej90 det naturlig ut? No no no!!!
  • Jan Banan01
    mepetite skrev 2014-02-01 19:01:55 följande:

hon såg väldigt naturlig ut. hon hade sminkat sig. jag känner många som har lyft sig, botoxat samt använt fillers. jag vet hur sådana onaturliga preparat utmärker sig i ansiktet.
    Återigen. Hur såg damen ut innan?
  • Jan Banan01
    Anonym ( ) skrev 2014-02-01 19:04:14 följande:
    Nej, jan banan är ingen kärring, det är en man som brukar göra reklam för att importera fruar från sydost asien eftersom vi svenska kvinnor är för kräsna och ställer krav.
    Så är det naturligtvis.Glad
Svar på tråden Helkroppstråden