Alltså varje gång den här bilden dyker upp i tråden så stoppar världen runt omkring en. Har redan berömt Emeliy tidigare men hon förtjänar att berömmas igen; vilken fantastiskt vacker kropp. Det är så man blir rörd.
Jag har snart slut på nya adjektiv till att beskriva vad jag tycker om det du visar upp, men jag tror inte att jag har använt "formidabel" ännu, så Mangoo, du ser som vanligt formidabel ut!
Det börjar ju bra det här Mangoo och klockan är inte ens nio. Alltid lika sexig och aptitretande. En fredagskväll med dig skulle säkert vara något i särklass :)
Haha du hade mig där för en sekund... framställde dig själv som en seriös fackman men så trillade du dit på slutet din lilla snuskgubbe .
Zack skrev 2013-10-25 08:56:09 följande:Det börjar ju bra det här Mangoo och klockan är inte ens nio. Alltid lika sexig och aptitretande. En fredagskväll med dig skulle säkert vara något i särklass :)
"Fredagsmys med tillbehör" är en av mina absoluta specialiteter.
Fredagsmys med tillbehör. Det låter som en meny som jag gärna skulle vilja prova. Kan man reservera en plats hos Casa del Mangoo? Jag kan stå för "desserten" som jag lovar kommer att bli något alldeles extra....
Ok så du vill "boka bord" (läs sängplats) för 1 person? Dessert ingår iofs men jag har alltid gillat dessert-bufféer så ditt birdag är mer än välkommet .
justnextdoor skrev 2013-10-25 09:59:21 följande:WTF 2 !
Haha... tjejerna gaddar ihop sig..... igen .
Boka mig hela helgen. Jag är vrålhungrig och har just nu ett väldigt stort mangoobegär.