Inlägg från: TheNarrator |Visa alla inlägg
  • TheNarrator

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-07 23:49:17 följande:
    Alltid något jag faktiskt velat testa på! Kanske ska göra det på måndag och sen skicka bilderna till dig!!!!
    Lika beslutsam som hon var i sina tankar övervägde hon att göra det på riktigt för en gångs skull utan att snacka skit...
    Så sant som det var sagt.
  • TheNarrator
    stief84 skrev 2014-03-08 00:04:19 följande:

Har saknat din vackra utstrålning i tråden nanime, hoppas på ett kroppsligt inlägg från dig söta.
    Det kom lika spontant som ståndet i mellangården dök upp.
  • TheNarrator
    läppar skrev 2014-03-08 00:27:17 följande:
    Här kommer något spontant: jag tycker att du är en jobbig individ
    med dina kommentarer.

Jag hade skrivit ett ord mellan dina och kommentarer, men jag tog bort det för allas trevnad Flört

Det var lika obekvämt som det var tydligt. Läpparna hade sagt sitt och det fanns inte mer att tillägga, enbart acceptera...
  • TheNarrator
    carlf skrev 2014-03-08 00:35:06 följande:
    Är här ingen som har någon skön bild på gång?
    Önskan över att något utöver det vanliga skulle inträffa var lika uppenbar som när en älg jollrar ut sin brunstighet ute i skogen en tidig vårdag i Mars...
  • TheNarrator
    Noname00 skrev 2014-03-08 00:35:13 följande:
    Är det där halvfabrikat?
    Frågan om ifall halvfabrikat var bra eller dåligt slog Noname00 som en klar blixt ifrån klar himmel.
  • TheNarrator
    Bored skrev 2014-03-12 19:52:00 följande:

Kan du va själv! 8-Þ

Kul att du snappade upp solranden och solen Dress. Bättre min i din än vår i luften brukar jag säga men efter en sån här underbar vårdag längtar jag verkligen efter sommar, sol och bad. Cool

"Nervositeten växte fram av pressen att prestera, före alla andra lika mycket som den  lyste igenom den nakna kostymen. Hon var lika bedårande som krävande. Att det var en tävling, för henne om vem som hann först fram, var lika uppenbar som när männen började isärskriva sammansättningar..."
  • TheNarrator
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 20:05:30 följande:
    God kväll vackra människor
    "Ett sken i mörkret lyste upp, och en människogestalt uppenbarade sig. Att människorna inte visste bättre än att hålla sig ifrån ljuset var endast ett bevis hos de troende."
  • TheNarrator
    DykNisse skrev 2014-03-12 23:10:20 följande:
    Många rumpor här ikväll.

Bjuder på en till innan jag går o sover. God natt

"Rumpnissen gjorde klart för alla att fillingarna satt på plats innan sovdags."
  • TheNarrator
    NyttNamn skrev 2014-03-12 22:33:56 följande:
    Så fin Ensam!! 

"Detta var början på en önskan som aldrig kunde besannas. Inget var omöjligt, endast en chans"
  • TheNarrator
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-14 18:22:16 följande:
    Om inte så kan du höra av dig jag hjälper dig av med dem direkt.
    Du är iaf gudomligt vacker och man bara vill känna på din kropp med lätta händer, kyssa dina läppar titta dig djupt in i ögonen och säga jag vill ha dig här och nu!Flört
    "Den nyfunna kärleken var lika närgången som möjligheten att dra trosorna var..."
Svar på tråden Helkroppstråden