Inlägg från: Anonym (sovdags) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sovdags)

Helkroppstråden

Anonym (Varför? 2) skrev 2014-01-13 17:50:38 följande:
    Varför denna tråd? Är det nått sätt att söka bekräftelse eller söker man kontakt genom att posta bilder på sin kropp? Visst ni har kanonfina kroppar, men varför visa upp dem för kommentarer här?

Varför? Kanske en släng av exhibitionism eller att men kanske gillar det i största allmänhet. Varför kollar folk på porr när dom kan ha sex på riktigt? Varför går folk på gym när man kan gå ut i skogen och lyfta stenar? Varför åker alla till Thailand när det är närmare till västkusten eller till Spanien för den delen? Varför är himlen blå?
  • Anonym (sovdags)
    Anonym (Jag 3) skrev 2014-01-13 23:25:24 följande:
    En liten motvikt till alla slimmade, snygga kroppar som radas upp här :) Jag mår dock rätt bra och otrivs inte allt för mycket med min gamla kropp :)

Det gör inte jag heller kan jag lova!
  • Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-10 14:42:47 följande:
    bara för att jag fick ett så varmt välkomnande av allihopa och det var en viss kaponjär som hemskt gärna ville se mer så bjuder jag väl på en bild till då Solig

Ja hur ska man kunna ens klarar av att kommentera något sådär fantastiskt vackert???  Finns liksom inget som inte är ren perfektion på den kroppen!
  • Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-10 15:03:10 följande:
    jag är långt ifrån perfekt men tack så jättemycket ändåGlad
    Ånej....jag ser nog perfektion där....en fantastiskt vackert formad kvinnokropp!
  • Anonym (sovdags)

Av någon märklig anledning så är det klen med påfyllnad av ny bilder på mig....men vi kan väl köra en reprisfredag....

• Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-11 07:27:48 följande:
    Säger god morgon och bjuder på två bilder från en väldigt trött Mollsan. tråkiga och fantasilösa men som sagt, hjärnan funkar inte riktigt som den ska såhär tidigt på morgonen...håll tillgodoSolig

Ja herregud....vad ska man säga.....det är ju helt magiskt vackert. Fantasilösa och tråkiga? Nej du jag fick vilda fantasier kan jag avslöja......eller nej....jag ska nog inte avslöja dom publikt...Tyst
  • Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-11 14:48:42 följande:
    mmm....helt i min smak!  men stå lite längre ifrån kameran nästa gång Flört
    Har inte längre armar....behöver ha lite hjälp i så fall.....Drömmer
  • Anonym (sovdags)
    Dress skrev 2014-04-11 14:56:41 följande:
    Licki, Fia, Mollsan och NN you foxy ladies! Ni har verkligen lagt ribban denna fredag. Verkar bli en naughty friday minsann Flört
    Håller helt med dig Dress!!!
  • Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-11 14:55:04 följande:
    haha jag fixar! hojta till nästa gång du är fotosugenOskyldig
    TILL!!!!DrömmerOskyldig
  • Anonym (sovdags)
    Anonym (guuuuud) skrev 2014-04-11 15:19:27 följande:
    Sitter på jobb. Och vill ha någon som slickar klitoris och stoppar in ett par fingrar i mig. Guuuuud.........
    Ja så kan man också drömma....
  • Anonym (sovdags)
    Mollsans skrev 2014-04-11 15:01:56 följande:
    haha skicka tid och plats..jag är på Flört
    Vad sägs om nästa helg? Hos dig? Mig? Eller åka iväg nånstans? Drömmer FörvånadFlört Nej allvarligt...så lätt lär ingen fånga mig på bild....
  • Anonym (sovdags)
    Dress skrev 2014-04-11 15:05:52 följande:
    Ja, vad är det för dum, märklig anledning...? 
    Fast repris funkar DrömmerTungan ute
    Vilken tur att nån gillar repriser.....Flört
  • Anonym (sovdags)
    Dress skrev 2014-04-11 15:47:57 följande:
    Undertill i kväll...
    Förvånad oj oj oj oj
Svar på tråden Helkroppstråden