• Toomaas

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-06-24 19:34:08 följande:

Snäll bild idag Glad Inga magrutor här inte, mjuk och go Flört
    WOW...vilken så otroligt vacker bild....älskar din mage...Tungan ute
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-24 19:40:43 följande:
    haha, det skulle du allt vilja va? sorry, du får nöja dig med att jag kanske gör små gästspel här i tråden med mer eller mindre jämna mellanrumOskyldig
    hehe....japp....attans.....jag får enkelt bara gilla läget...Flört
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-24 19:50:39 följande:
    okok?.*börjar genast leta*?hmmm, hittar inte?.undrans just om jag ska be nån annan om hjälp att visa??det tål att tänkas påSolig
    Nu skall jag vara en gentleman och jag hjälper dig gärna att leta igen...Tungan ute
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-24 19:54:39 följande:
    underbart! Det finns alltså några få gentlemän kvar här i världen. det uppskattas!
    hehe.....japp jag är en av dom få gentlemännen....tack för uppskattningen...Drömmer
  • Toomaas
    NyttNamn skrev 2014-06-24 20:12:21 följande:
    Mmmm vilken underbart ljuvlig bild på en underbart ljuvlig kropp....Tungan ute
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 08:53:43 följande:

extremt  uttråkad....semestertider på jobbet = helt dött här. sitter alldeles ensam och övergiven här på kontoret. roar mig med att rensa min mobil och tänkte vara generös och bjuda på en av bilderna jag hittade.

Säger bara WOW....vilken ljuvlig kropp du har....hoppas du kommer ha en fortsatt uttråkad dag på jobbet så det kommer fler bilder....Tungan ute 
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 09:32:28 följande:
    haha vi får väl se...på en skala mellan 1-10 ligger tristessen just nu på en stabil 8 så det kan mycket väl hända att det dyker upp fler bilder under dagen....Flört
    Hehe....ja jag hoppas att din tristessen ökar lite till....så att plötsligt så händer det...Flört
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 10:26:44 följande:
    hmm....ja sällskap hade varit något....har dock oooooooerhört höga krav....måste vara nån manlig, väldoftande, intelligent, varm, rolig och lite lätt beroendeframkallande person i så fall...du kanske känner nån som passar in på mina kriterier?Oskyldig
    Räcker upp handen....viftar lite med den....vill ha din uppmärksamhet...hehe
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 11:43:19 följande:
    och du är alltså helt säker på att du skulle kunna leva upp till mina krav.....? *antecknar*
    man vet aldrig kanske, kanske inte, men det vore trevligt i alla fall....Tyst
Svar på tråden Helkroppstråden