Inlägg från: Så svårt är det inte |Visa alla inlägg
  • Så svårt är det inte

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-11-20 08:21:48 följande:
    Vart ska jag åka?
    Till skåne, du flyger väll hit på en stund? har väll änglavingar och allt Flört
  • Så svårt är det inte
    Flickan82 skrev 2014-01-03 17:06:17 följande:
    Sista för idag, det är ju ändå fredag. ;)

herregud, hoppas jag inte! Ser ut som början på en underbar fredag!!
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 11:33:49 följande:

Från barnvakt åt grannens 6 månaders sen igår kväll till 30 min sen till hundvakt åt syrran..fan va snäll jag är! :P

Hej säger vi, Jag och Niffe ute ;) Lite variation av bilder skadar ju inte^^

Hmm fan va du känns bekant, kan man ha sett dig göra en viss t-Walk? :-P. Du läxar upp folk i posering right?
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 12:16:20 följande:
    haha ibland så, mest uppe i Halmstad.
    Ah sorry, menade inte att outa dig sådär, försökte va lite kryptisk :O
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 12:21:23 följande:
    äh, de flesta vet vem jag är här ^^ ingen fara.

länkade en klipp, på min t-walk xD pinsamt
    Äh vadå pinsamt, du ler ju o njuter av att stå på scen ser det ut som ju? :)

Awesome,sjuk form var/är du också i :)
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 12:26:46 följande:
    njuter vettefan, anledningen till att jag börja tävla va pga att få bort min blyghet och våga mer, de är än sjukt jobbigt, scenskräck, men de är bara på med ett leende och gö skiten, jävla kick man får :P 

Tack, dock gammalt klipp men tack tack ;)
    Äh såg inte ut som ett krystat leende, såg ut som du tänkte fuck it, jag ger järnet, som på ett bra träningspass :), ja jo kan tänka mig det är en skön känsla, modigt som fan och antar du inte är lika blyg längre :).

Blir det tävling i år igen då?
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 12:36:52 följande:
    haha, måste ju se som att jag njuter, tar ju kort och skit :P
    men ja fuck it ut och gö de, precis! :D njaaa pytte kankse de har försvunnit men inte helt..

japp om 5 veckor håller på med en ny diet och ändrad träning (ändring på kroppen) ;))
    Sweet, får man ta del av träningsschemat? eller måste man kittla dig till döds för att få tag på det. :P

Inte för det är anpassat till mig, men några övningar kan ge inspiration :)

Då håller jag tummarna att du kammar hem segern denna gång då.
  • Så svårt är det inte
    Feel me skrev 2014-07-21 12:52:24 följande:
    squats i olika former tightar till och formar ben och rumpa. kör du plyo två dagar i veckan Och sköter kost och träning så kommer du få grymma resultat. Hatkärlek till plyo:) Jag skojar inte när jag säger att detta va mitt jobbigaste plyopass! Detta kommer jag köra tre dagar i veckan och massa ben och rumpa då formen ska vara på plats om då fem veckor!
    Förbrände 850 kcal på 60 minuters benpass förut idag, samt step i 30 minuter ;)

Kost ..I dag blir det en broccoli och Blomkålssoppa gjort på Broccoli,blomkål,1/2 dl havremjölk,1 st buljongtärning,salt,peppar,chili. Till detta tar jag 1 helt ägg samt 1 äggvita.Bara koka samman vatten,blomkål,broccoli,buljong och sedan mixa:) såå gott och Kcal /måltid blir 170 kcal och då är 1 helt ägg plus 1 äggvita inräknad!

Hoppas de va nått tips iaf^^
    Missat plyo helt och hållet, får ta o spana in det.
    Så bara ben/rumpa 5 veckor framöver tills tävlingen?

Nej jag lägger ner nu, hi-jackat tråden lite för mycket ifrån dess ursprungliga syfte. :P

Tack för mattipset! lät gott! sjukt lite kalorier...
  • Så svårt är det inte
    studentbruttan29 skrev 2014-10-07 20:08:08 följande:

Bjuder på en kvällsrepris. Hjärta

Hoppas du kör samma "outfit" på nationer som student :P måste va en succé
Svar på tråden Helkroppstråden