Inlägg från: goaskalice |Visa alla inlägg
  • goaskalice

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-06-27 08:50:46 följande:
    Hörde jag önskemål om ben?

God morgon!

Wow! Varför har du undanhållit de där?! Mycket mumsigt
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-06-30 08:55:27 följande:
    God morgon!

Fint
  • goaskalice
    Nymulen skrev 2014-06-30 23:45:38 följande:
    Läggdags

SNYGGT!
  • goaskalice
    Nymulen skrev 2014-07-01 11:58:58 följande:
    Med stora bokstäver också?

Definitivt med stora bokstäver

Snyggt foto i fin färg på ett snyggt objekt i en härlig vinkel som antyder sex utan att vara plump. Sexigt.

SEXIGT.
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-07-01 10:46:17 följande:
    God förmiddag...

Härlig bakdel
  • goaskalice
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 15:22:46 följande:
    Ehh, jo visst, om man nu nödvändigtvis måste plocka fram en sådan gammal klyscha så här på tisdagseftermiddagen. Vem är jag att avgöra vad som är snyggt, men jag har svårt att tro på att någon verkligen tycker att bilder på kallingar och utsträckta ben är snyggt, eller att bilder med stora tvätthögar, en toalett eller andra störande objekt i bakgrunden är snygga. Går lite inflation i ordet "snyggt" om man använder det om allt man ser här i tråden. Jag uppmuntrar bara alla i tråden till att vara lite kvalitetsmedvetna när de lägger upp bilder. En fin bild får ju dessutom ofta bättre respons, och det är väl det man vill ha om man lägger upp en bild här (?)

Jag tycker att det är rätt tydligt i trådstarten att man ska låta bli att kommentera om man inte har något trevligt att säga.
  • goaskalice
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 18:59:05 följande:
    Jag var ju inte otrevlig utan framförde bara lite konstruktiva förslag till vad killarna kan tänka på för att göra bilderna trevliga för oss kvinnor att titta på. Allt behöver väl inte vara gullegull hela tiden här i tråden. Se bara vilka läckra bilder Pilen har bjudit på sen jag föreslog att han skulle variera sig lite mer. Det blev ju till allas glädje :)

Jag håller ju med dig i sak, vilket kan ses i tråden, men tycker det är trevligare att lyfta fram det man gillar med en bild (uppmuntran) än att kritisera det man inte gillar.
  • goaskalice
    Licki2Luu skrev 2014-07-02 10:21:48 följande:
    God dagens alla snyggingar!

Läpparna, svallet, klyftan. Gillart
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-07-03 13:34:28 följande:
    Tråkigt väder idag...

Oh my effing GOD !!!!
    Definitivt värt alla utropstecken.
Svar på tråden Helkroppstråden