-
Tack =)straight arrow skrev 2014-10-16 18:44:37 följande:Åh tack! Du är också fin... -
Fining =)Jon the papa skrev 2014-10-16 19:31:54 följande:Hehe man tackar ;)
Lite svårt att få nått annat att göra på dagarna bara om mam ska hänga med i detta flöde hehe.
Men känner mig godhjärtad i kvällen så får bju på en till liten :D
-
Mmmm.... Hetstraight arrow skrev 2014-10-16 21:39:35 följande:God kväll i tråden...
-
Word!Jon the papa skrev 2014-10-16 21:47:59 följande:Haha wtf! Det är inte riktigt grejen med denna tråd att man ska va "hyper duper har aldrig sett nått liknande där ute någonsin", hehe även ifall vissa uppnår den statusen här ibland iallafall hehe. Personligen tycker jag han tar väldigt snygga bilder på det han har. Haha gå och luska i nån grumptråd istället XD Här är vi alla glada och lynniga med våra helt ordinära spinkiga, fläskiga och allt där emellan kroppar :) Finns mycket för allas tycke och smak :) -
Du är snygg =)Anonym (Första) skrev 2014-10-17 12:34:13 följande:Med "risk" att bli igenkänd
Nyvaken och ngt. bakfull på festival för ett par år sen.
Den där i munnen är dock ngt. som jag håller på att lägga på hyllan.
-

God morgon =) -
Tack ska du ha =)straight arrow skrev 2014-10-18 10:26:29 följande:God morgon! Fin du är! -
Tack =)Pillare skrev 2014-10-18 13:13:35 följande:God morgon kära du. Vilka mumsiga bröst.
-
Jag vågade =) Min kropp är inte världens finaste och jag får ju oxå komplex pga alla andra fina kvinnor här inne men jag gjorde det =) Du vågar =) Jag hejar på digSabotage skrev 2014-10-18 18:49:27 följande:Fan... Sitter och funderar på om jag ska våga lägga upp en bild eller inte, blir lite blyg när 99% av alla killar här inne är vältränade och har jobbat riktigt bra med sina kroppar! Jag skadade ryggen på jobbet förra året så har tappat allt jag haft och gått upp en del i vikt sen dess (ligga kvar på samma kaloriintag när man inte tränar som när man tränar är en dålig idé). Har en bild jag tog i morse, men ska fundera lite till, kanske kommer om jag blir lite onykter ikväll, haha!
-
Riktigt fin kropp =) Ska vara lite att ta i =)Sabotage skrev 2014-10-18 21:26:16 följande:YOLO right? Saknar till skillnad från de flesta killarna här stora armar, ordentliga bröstmuskler och tvättbräda. Men jag är mjuk och varm att kramas med i alla fall!Anonym (lexus) skrev 2014-10-18 19:04:37 följande:Jag vågade =) Min kropp är inte världens finaste och jag får ju oxå komplex pga alla andra fina kvinnor här inne men jag gjorde det =) Du vågar =) Jag hejar på dig
Hoppas att det fungerar bara!
Var snälla mot mig...