• Tigrisog

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-27 15:45:49 följande:

Very nice rumpa måste jag säga... Drömmer
  • Tigrisog

Bollen är ju bara medlet.... grejen är ju att få in den i mål .. haha! Påminner ju om något annat väsentligt i hur annat i livet fungerar ju.. Drömmer... lr?? Flört

• Tigrisog
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-27 20:25:41 följande:
    Snygg kropp!  Sen en liten fråga!  Har aldrig riktigt förstått det där med att jaga en boll!? Är det verkligen så kul? Hahah Flört
    @ K2 2 of course my comment..
  • Tigrisog
    NyttNamn skrev 2014-03-27 22:06:52 följande:
    Nice Flört
    Thx doll, du är helt nice du me Flört

Här är mitt låtbidrag... skön om ni hajar ladies

• Tigrisog
    shivas skrev 2014-03-27 22:18:06 följande:
    Nähä? Det kunde inte visas i mitt land. Mitt land måste vara riktigt dåligt. Tungan ute
    Ajdå..... då får jag ju skriva ist:

Marc Anthony - Hasta ayer

Passionerad låt... men smaken är ju delad som sagt... Flört
  • Tigrisog
    NyttNamn skrev 2014-03-27 22:46:42 följande:
    Sov sött godingar! Kyss

Sov o dröm sött sexiga du Drömmer
  • Tigrisog
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-27 23:46:35 följande:
    Hahaha...okej Drömmer
    Det där kan tolkas på många olika vis Flört
    Fick upp en bild i min sjuka fantasi......alltså hur du försöker få in BOLLEN/BOLLARNA i "målet" hahahahaha...usch, va trött jag är!!! Hahahahahaha 
    Har faktiskt aldrig gjort "såna" mål men... min fantasi börjar sken iväg nu... hahaha! 

Men efter en snabb riskanalys så tror jag att det vore bäst om tjejen i sånt fall inte försöker motta bort de...haha för det första, och sen låter bli så mkt det går att knipa .... Tyst om det går för då kan det svartna i ögonen på mig, kanske rent av bara tuppa av... hahaha men av helt annan anledning än... ja, du vet Drömmer Flört 
  • Tigrisog

Hey boys, grymma bilder ni lägger up och ladies... så jäkla sexiga så det finns inte Drömmer Det är fredag och jag skulle bara... mmmmh.. vilja krama om nån extra mkt... nåväl, här kommer en repris från veckan som vart... efter en grym och svettig fotbollsträning där yours truly gjorde fyra mål Flört Önskar alla en skön fredag!
Svar på tråden Helkroppstråden