Inlägg från: Anonym (Jossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jossan)

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-09-10 18:02:52 följande:
    Jättefin mage. smile1.gif
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
    Trodde först du hade skrivit den kommentaren till Västman...den magen är nämligen snygg
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-19 16:45:07 följande:

Lite kläder smile5.gifphpKmDw6a37291.jpg

Snyggt, men nästa gång vill jag se en färgbild utan en massa filter så man kan se tatueringarna lite bättre :)
  • Anonym (Jossan)

Det har blivit till heldraveltråden nu. Mer bilder och mindre snack tack!

• Anonym (Jossan)
    läppar skrev 2014-10-27 18:50:12 följande:
    Så f-n heller du menade. Folk kurtiserar väldigt ofta anonyma personer i denna tråden - och det vet du - men du valde som av en händelse att tilltala just mig när det skedde, eftersom det var just jag som skrev till en person som är anonym. Allt för att se vad du skulle få för reaktion/för att provocera mig i vanlig ordning. 

Eftersom jag vet att någon av dig, Jossan eller hon med lustiga hatten som visslar bra, (kan f.ö. vara du alla tre) kommer att fortsätta att gå in i samtalet och fjanta er för att provocera - så skriver jag inte mer till DSS i tråden - och även om jag tror att det inte var festligt för henne igår när det blåste en del runt omkring, så tror jag inte att hon är gjord av glas, utan att hon är tåligare än så.

Jämlikhet och jämställdhet är synnerligen eftersträvansvärt, men jag och några miljoner män här i Sverige avskyr feministfalangen som är manshatare, och därför kommer vi alltid att vara era motståndare. Om DSS vill ha kontakt men inte vill outa sig med sitt nick som hon kanske använt i allehanda trådar, så är det bara att hon isf ordnar ett till nick och sedan inboxar från det.

Så länge som du inte svarar på detta inlägget, så har du och jag pratat klart i denna tråden.
    Jag är glad för att du har tagit ditt förnuft till fånga till slut. Finns andra trådar här på FL som passar bättre för dina konspirationsteorier om feministfalangen som är ute efter dig :)
  • Anonym (Jossan)
    läppar skrev 2014-10-27 22:45:01 följande:
    Tack själv, vännen. Jo, det var så här att jag tänkte på hur klok, snäll och förnuftig du är, och varför skulle inte jag sträva efter att bli lika bra som dig?
    Så tack för att du är en så bra förebild för en som vill utvecklas {#emotions_dlg.flower}
    Har aldrig påstått att jag är bättre än dig som människa, men tack för alla dina komplimanger. De värmer mitt feministiska hjärta :)
  • Anonym (Jossan)
    nr58 skrev 2014-11-13 21:57:25 följande:
    Nein, på fingret serdu...

E det du gullefjun?

tycker mig känna igen "tugget" ;)
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Gbg-man) skrev 2014-11-18 20:39:37 följande:

Till alla här inne. Önskemål om bilder? Vad skulle damerna vilja se? 

Lite magfläsk hade inte varit fel,eller ett par välformade manspattar. Är det månne något du kan bjuda mina trånande ögon på?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-12-19 21:36:23 följande:
    Du är då vacker du...
    Läppar och drag så man blir alldeles svag, ja läppar så röda så du lämnar nog alla i tråden berörda. Skrattande
    He he "Röda" och "berörda". Snacka om nödrim. Lite som att rimma "bil" med "snask" eller "säl" med "hatt". Skulle jag få fortsätta på ditt rim skulle det bli något i stil med "..ja läppar så röda, så folks ögon må förblöda".....eller "ja läppar så röda, så man bara vill sära på benen och föda"
  • Anonym (Jossan)
    straight arrow skrev 2015-02-18 12:22:38 följande:

Lunch!

phpLZZ5mG13337.jpg

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Och den ska som vanligt avnjutas avklädd inne på toaletten. Najs :)
  • Anonym (Jossan)
    ÄngDal skrev 2015-03-04 17:41:13 följande:
    Ojojoj, du är verkligen väldigt, väldigt attraktiv, Mamita! Så fin kvinnlig kropp med kurvorna på exakt rätt ställe :) och vilka läppar... Mjau!
    Apropå läppar. Någon som vet vad vår lille vän "läppar" tog vägen? Fast skönt att just dessa läppar verkar ha förseglats för gott ;)
  • Anonym (Jossan)
    Aikido skrev 2015-03-06 22:01:33 följande:
    Fast jag skymtade en stekpanna och en spis. Hade blivit lite imponerad om du brynt en stek på bringan.
    Kan man, rent tekniskt, editera rubriken i tråden? Vad sägs om "buskistråden" - en feelgood tråd med buskishumor.
  • Anonym (Jossan)

He he, så tittar Mamita in i tråden och börjar domdera, och efter kommer som vanligt Kaponjär insvävandes och tar hennes parti som en lite nickedocka. Från att dagligen hängt i tråden och kommenterat på all kvinnlig fägring, till att bli en moralens väktare. Mamita har tydligen haft ett positivt inflytande på dig Kaponjär :)

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-05-24 15:52:06 följande:
    Ja, här har du mig, hej hej! smile1.gif

Och straxt efter kilar du in och piper fram något orellevant. smile2.gif

Hehe, avundsjuka klär ingen. smile5.gif
    Och så kom det gamla beprövade "du är bara avundsjuk"-kortet på bordet. På vad dristar jag mig att fråga? Pip, pip!
  • Anonym (Jossan)

Aha, så du tror att jag hade önska att det var mig den gode, men ack så anonyme och bildskygge Kaponjär, skulle sikta in sig på. Tja, varför inte, men han brukar föredra kvinnor med bilder i tråden och inte en försynt, blyg lite viol som mig.

Svar på tråden Helkroppstråden