• Quexet

Helkroppstråden

Följer med på ögontemat (ni vet det där grupptrycket... Skrattande )
  • Quexet
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 22:36:15 följande:
    Jo, jag!! :D ögon är det vackraste vi har på kroppen enl mig! Jag har bruna men alltid varit svag för blåa ögon :)
    Galet vackra! Finns det något som inte är sjukt fint på dig? (tycker numer lite illa om dig Tungan ute)
  • Quexet
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 23:00:30 följande:
    Haha men va söt du är :)
    Tycker fortfarande lite mindre om dig nu (när du dessutom säger att du är makeupartist....) {#emotions_dlg.djavulsk}

Hemska människa! Oskyldig
  • Quexet
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 23:28:27 följande:
    Hahaha jag blev färdig utbildad i våras så är inget jag försörjer mig på än så länge :) Driver eget vid sidan av mitt andra jobb men det går inte så bra ifall det är till någon tröst ;) haha!! Skulle ge dig en redig festmakeup för alla snälla kommentarer :-*
    Oooh jag hoppas att det där är ett löfte! För sånt glömmer jag inte! Skrattande
  • Quexet
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 23:50:53 följande:
    Absolut :) har du korta ögonfransar skulle jag gärna göra fransförlängning med ;) (oj så jag smörar nu hihi)
    Det såg du väl att jag hade! Flört O det behövs ganska mycket smörande om jag ska sluta tycka illa om dig! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Quexet

Då temat verkar vara bröst, får jag bjuda på en repris! Glad
  • Quexet

Har inte lagt upp något på jättelänge Skäms men här kommer ett litet bidrag i alla fall!
  • Quexet
    Ronga skrev 2014-12-10 23:01:20 följande:
    Snyggt fröken. Läcker hals
    Aros02 skrev 2014-12-10 23:07:04 följande:
    Jävlar vilken vacker bild! Riktigt snygg kropp inramat på ett sensuellt, sofistikerat och sexigt sätt!

Det här var väl första i en lång serie bilder hoppas jag!
    Pillare skrev 2014-12-11 00:09:01 följande:
    Hallå igen, Quexet. Fint att se dig igen.
    straight arrow skrev 2014-12-11 06:02:58 följande:
    Snygging!
    Underhill skrev 2014-12-11 07:33:10 följande:
    Vilken fin outfit!...svår att feltolka :)
    Vilka fina ord, ni gjorde min dag nu! Solig

• Quexet
    Anonym (Lillajag) skrev 2014-12-11 21:29:57 följande:

Äntligen lärt mig att tycka om min nakna kropp :)

Hur kan du INTE älska den kroppen?? Skulle kunna göra ganska mycket för en så vacker kropp! Flört

Eftersom det är lördag ska jag (efter något glas vin till) försöka lägga ut en bild tror jag! Solig
  • Quexet
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2014-12-13 21:41:36 följande:

Nu när det är äcklig vinter så längtar man till sommaren så man kan ligga i polen och ta en drink

Inte ett dugg avundsjuk..... näää.... Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden