Inlägg från: Anonym (WOW 4) |Visa alla inlägg
  • Anonym (WOW 4)

Helkroppstråden

Buttman skrev 2016-06-03 12:51:54 följande:
    Tråkigt att nån systematiskt anmäler dina bilder:(
    Men även denna är ju grymt sexig med stayups och läckra trosor. Sen har man ju bilden framför sig på den släta lilla fina kulle som gömmer sig där under:)
    Läckra du:)
    Kanske är FL som inte vill framstå som en porrsida?? Det finns ju andra sidor för det, eller??
  • Anonym (WOW 4)
    Buttman skrev 2016-06-03 13:03:48 följande:
    Det kan jag helt hålla med om.
    Men då bör reglerna gälla alla.
    Klaga till moderatorerna då, det är ju de som avgör vad som är för mycket. Men varför ska man testa gränsen hela tiden?
  • Anonym (WOW 4)
    Sädeserlan skrev 2016-06-28 12:14:09 följande:
    Mamma Mia !
    Förstår att någon tjej är avundsjuk på dig och ser till att bilderna försvinner. Enda sättet för dem att konkurera...
    Eller så vill inte FL framstå som en porrsida?
  • Anonym (WOW 4)
    justme79 skrev 2016-06-28 13:29:05 följande:
    Visste inte att det var en tävling! Varför konkurrera när det finns plats för alla?! :) Alla är väl lika välkomna eller?
    Jo men du vet ju att männen vill ju se porrbilder på kvinnorna....varför ska män alltid hetsa kvinnor???
  • Anonym (WOW 4)
    Smastor skrev 2016-06-28 13:50:45 följande:
    Män... Tycker det är kvinnor som hetsar här :( alla kvinnor..
    Ok, vissa män, inte de visa männen.
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 13:52:49 följande:
    Det är ju inte en formel tävling där man vinner pris, men det är klart att det är viktigt att få så många kommentarer som möjligt när man lägger upp en bild. Mamma7 ligger ju i topp där, så det är klart att det sticker lite i ögonen på dem som kanske "bara" får 2-3 kommentarer eller förre. Syftet med den här tråden är ju dels att ha trevligt och dels att tillfälligt stilla bekräftelsebehovet. Ju fler kommentarer man får, desto större effekt får "fixen".
    Och ju mer kön man visar desto fler kommentarer från männen. Inte tvärtom.
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-28 14:26:22 följande:
    Väldigt konstigt att min förra bild klassades som porrbild.
    Jag om någon skriver alltid att alla är lika fina oavsett kön, kropp mm.
    Men hur svårt är det att redigera bort könet? Det är ju du som gör det till en sport, eller vill du att männen ska försvara dig? Att det är såååå synd om dig?
  • Anonym (WOW 4)

Mammatill7..vill du att tråden ska stängas för att du måste visa ditt kön????

• Anonym (WOW 4)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-18 21:01:53 följande:

WOW4: Du behöver inte oroa dig , bilden är borta nu men det finns fler som gör det....

Jag anmäler alla kön. Alla dessa penisar också. Heltidsjobb.
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 21:36:23 följande:

Ja har man inget annat för sig så...eller så slutar man bara att gå in här och kolla på alla läckerheter

Stackars lilla wow som blir så upprörd

Jag är polis på FL. Skoj.
Svar på tråden Helkroppstråden