• Neol

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-03-21 17:35:08 följande:
    Haha, tack Frun!! Ja, det är lika spännande varje gång....
    Charlotte73 skrev 2015-03-21 17:14:09 följande:
    Brukar scrolla igennom tråden snabbt, fick fan scolla upp igen:O
    Det låter fint det Charlotte. Effektivt och selektivt...Ja det där var den snyggaste manskroppen jag sätt här på mycket länge. Bra med lite förebilder...men man kanske skulle behöva bli något decennium yngre också i värsta fall. Får klura ut någon lösning på det problemet.

Herregud vad pinsamt. Stavade sett med "ä"!! Det kändes inte bra!! Nån jäkla ordning får det vara.
  • Neol
    Pillare skrev 2015-03-21 18:39:47 följande:

LiT? Är det du?

Yes Pillare, du har helt rätt. Jag är LiT
  • Neol
    Anonym (badsugen) skrev 2015-03-21 18:38:21 följande:

Jag har inte tittat i den här tråden på evigheter, men ikväll behöver man inte ens bläddra bakåt för att hitta tre supervackra män på en gång ! Jackpot.

Du hade väldigt tur och det blev bara bättre ju längre ner man scrollade...
  • Neol
    Pillare skrev 2015-03-21 18:44:10 följande:
    Välkommen tillbax, grabben!
    Hjärtligt Tack för det! Glad
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2015-03-21 18:58:50 följande:
    Jag är ju vanligtvis inte alls ytlig av mig så jag kan ju säga att du dessutom har en bra humor, det är ju fasiken en bra egenskap...jag skulle kunna fjäska ännu mer...:)
    Ja fjäska på! Du vet ju att jag älskar det så mycket att jag bli alldeles hård Kyss. Så tack för det. Min humor kommer fram först när jag är i riktigt gott sällskap av andra härliga roliga och snuskiga personer som dig sexy Kyss
    Pillare skrev 2015-03-21 19:01:09 följande:
    Visst! Du är ju en av de snällare här och kvinnorna var ledsna att du var borta. :)
    Säger du det!!?? Jag som försöker vara lite elak och provokativ, verkar som att jag behöver skärpa till mig. Snälla pojkar får ju inte ligga har jag hört. Nu skulle jag säga att du nog trots allt är den snällaste Pillare, men inser att det nu skulle innebära en förolämpning efter förra meningen. Säger som så här istället. Tycker du är bra Pillare . Trevligt att jag inte glömdes bort helt och hållet...

Det var lite tråkig stämning ett tag och då kändes det meningslöst att prioritera in tid här. Den här tråden skall ju vara ett virtuelllt lyckopiller...
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 20:08:42 följande:
    Nej men hej på dig! Du har varit saknad. Drömmer 
    Tack för det Quexet!! Kul att vara tillbaka. Tråden är ju nästan som förr. Får ju sitta och scrolla tillbaka mängder av sidor bara man vänt ryggen till några timmar. Har saknat dina fantastiska bilder kan jag säga! 
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 22:48:23 följande:

Efter lite press lyckades jag hitta en bild på den här datorn också! Kyss

Ha en underbar kväll alla! Hjärta

Mmmm bättre lördagsgodis är svårt att tänka sig
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 11:48:35 följande:
    Tack så mycket snälla du! Blev dock en väldigt lugn kväll här hemma. Glad
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-21 22:56:03 följande:
    en väldigt vacker kvinna! Skrattande
    Tack så mycket! SoligHmmm... 666- Devil ? Tungan ute
    WarPigs skrev 2015-03-21 23:37:38 följande:
    Du lyckades med höga betyg nu måste jag säga! Helt hänförande snygg!

Kan inte begära mer efter det där, eller kan man? :p
    Tack så mycket, vilket tur att den föll dig i smaken när jag hade sån press! Skrattande
    Ibland är det bra att sprida ut bilderna på olika datorer märker jag.FlörtJa verkligen, den hade en svacka ett tag men verkar ha återhämtat sig ganska bra igen! Solig "Kul" att höra att man var saknad! Flört
    Neol skrev 2015-03-21 23:48:28 följande:
    Mmmm bättre lördagsgodis är svårt att tänka sig
    Haha, tack! Själv lyckades jag med bedriften att trycka i mig tre nya förälskelser som lördagsgodis igår... Wasabinötter, Japp hasselnöt o glasslikören från Lejonet o Björnen. Så nästa vecka blir det inga helkroppsbilder! Tack så mycket snälla du! Solig
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-22 10:54:01 följande:

Wow, vacker som vanligt! Kyss

Ehh bara att dra på sig löpardojerna så är det snart neutraliserat ... Hade en liknande kväll Oskyldig

• Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-22 12:03:41 följande:
    vilken heting! FörvånadSkrattande
    Nej men tack!! Inte dags för dig att bidra lite nu också
Svar på tråden Helkroppstråden