• aeg

Helkroppstråden

Anonym (87:an) skrev 2017-10-22 00:42:53 följande:

Kul med så många komplimanger det uppskattas:).

Vet att ni vill att jag ska visa mer men vet inte om jag vågar. Något måste ju lämnas till fantasin också ;).

Natti natt

Dont worry madame.

Du är en av några ( ni är en 4-5 stycken som är bättre än proffsen) mycket vägande skäl för dig att inte behöva oroa dig.

Vi fantiserar, på olika favoritbegivenheter, där jag tror att ni damer kan vara säkra på att er influens slussat er rakt in i vår största erogena zon; hjärnan.

Äkta, spontant och vackert.

Återigen tack, ni är "så mycket bättre".

Ni har fått oss att sitta som ljus i klassen.

Ibland, som idag, samverkar fler av er att det blir overkligt bra resultat.

Jag är tveksam till att du har någon ökad erotisk påverkan om du skulle satsa på att bli än mer tydlig.

Om så sker är det min förhoppning att vi i alla fall inte får än det "optimalt" avklädda, i min värld.

Om ni skulle dra upp elementet på högsta värme med en kollektiv manifestation av er sexighet, iklädda sexiga underkläder, är ni extremt nära taket för ett Familjeforum.

God natt och sov sött. 

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 22:02:12 följande:

Med denna bild säger jag god natt. Hoppas ni får en underbar natt.

Jag har haft det bra länge.

Du håller mig varm

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 22:02:12 följande:

Med denna bild säger jag god natt. Hoppas ni får en underbar natt.

Jag har haft det bra länge.

Du håller mig varm

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-24 18:50:08 följande:

Jättemycket fina bilder här som vanligt. Skönt att det är kväll nu.

Solig
    Light my fire
  • aeg
    Tessos skrev 2017-10-23 09:23:55 följande:

God morgon på er. Hoppas ni sovit gott och att helgen varit bra.

Otroligt sexig solrand på rumpan.

Du tänker på allt! ,<3

• aeg
    Abegayle70 skrev 2017-01-29 19:44:17 följande:
    Det finns väl nån tråd på flashback de kan härja i. Eller Hamsterpaj eller nåt liknde för deras ålder...

Det finns många som hittat in på fel trådar. Hur kan man förklara deras benägenhet att komma in i olika grupper och bara spy galla?

Tyvärr är vissa så gamla som dom påstår. Man blir trög av fördpmar.

Fortsätt att vara stolt!

Mvh /

Anders

• aeg
    Elsaaa skrev 2017-11-11 09:50:02 följande:

Trevlig helg på er :)

Hyvää huomenta hyvännäköinen nainen
    Vielä yönä Tukholmassa.
    Mutta olen kuitenkin sängyssä
  • aeg

Vi män har alla en liten mamma i oss. Bejaka den. Bejaka alla dina kontraster. Det gäller särskilt ni som hatar istället för att leva och låta leva.

Om du tror att du kan döma mig så gör om, gör rätt.
    Jag tänker inte sjunka till er nivå. Tänk bara på att de allra flesta ni dömer är i slutändan era bästa vänner. De kommer med sanningen om era falska läror- Ni hatar inte "de andra" i närheten av vad ni hatar er själva.

Rädda för att er fixering på allt ni är rädda för egentligen är det just bara rädsla som skapar det ni aldrig accepterat med er själva.

Ju hårdare ni försöker likna John Wayne, ju mer fastnar ni på Brokeback Mountain.

Idag är en bra dag att hjälpa någon okänd. Random kindness . . .typ.

När man gör det blir belöning omedelbar och känslomässig.

(smink by Anna)

• aeg
    Anonym (Lydia) skrev 2017-11-13 16:29:25 följande:

Här drog man på med makeupartist,  bar överkropp och till och med en partyfrilla som kostade en halv månadslön. Var helt spik säker på att bli Monday Milf 

Sen kommer du och sopar rent i din mirakulösa uppenbarelse.

Nu finns det bara 2 alternativ: Ge upp inför din monumentala attraktionsförmåga eller gå all in på ett sällan skådat sätt. Segra eller dö.

Du bestämmer, du är ju ändå titelförsvarare. Jag varnar dig dock, med all respekt.

Mot mitt nästa drag räcker det inte med "fina trosor på fina tjejen"-tricket.

• aeg

En liten sensommarbild mitt i vinterkylan får avsluta denna kväll.

Sov gott allihopa, wherever you are ;)

Svar på tråden Helkroppstråden