• Cbxen

Helkroppstråden

anonymtporrebra skrev 2018-11-14 08:01:32 följande:

[quote=79212859][quote-nick]Anonym (1789) skrev 2018-11-14 07:58:37 följande:[/quote-nick]Clarken, ansök till de slutna grupperna. Där får du se häftiga bilder på tjejerna och man slipper tänka på hur man ska formulera sig i text. Glöm inte i ansökan skriva kön på dig och vilket län du tillhör.[/

Gick jätte bra att söka in till den gruppen!

Jag har försökt ansöka till bildgrupper men klantade till det, min dator sa upp sig för en tid sedan så jag gjorde ansökan med mobilen och har man stora fingrar som jag har så råkade jag trycka på ansök utan att skriva kön ålder och ort ???????????? kan man göra något för att kunna ansöka igen? ????
  • Cbxen

Har inte så stort intresse av datorer kallar skiten för pajaslådor så lägger inga större summor på sånt. ????

Mycke roligare med mc hehe ????

• Cbxen

Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????

Men förr kunde det bli så hehe ????

Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????

• Cbxen
    Anonym (1789) skrev 2018-11-15 21:49:19 följande:

Samma refräng som förra året. Januari är inte för rolig, kanske du kan posta bilden då med.

En bra ide' posta bilden igen när snön och kylan terroriserar för fullt så vi håller uppe hoppet om att sommaren kommer komma tillbaka igen ????
  • Cbxen
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-18 23:05:45 följande:

Tack för det. 

Jag får inte höra att jag är vacker varje dag fast det är klart att man blir glad när någon säger att man är fin.

Jag har laddat upp många bilder på min rumpa fast dom har tyvärr blivit raderade.

Ha  det gottJag tränar lite olika kroppsdelar då jag är på gymmet Tack

Du är jättefin Lydia ???? gillar dina bilder ????
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-18 23:05:45 följande:

Tack för det. 

Jag får inte höra att jag är vacker varje dag fast det är klart att man blir glad när någon säger att man är fin.

Jag har laddat upp många bilder på min rumpa fast dom har tyvärr blivit raderade.

Ha  det gottJag tränar lite olika kroppsdelar då jag är på gymmet Tack

Du är jättefin Lydia ???? gillar dina bilder ????
  • Cbxen
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-19 20:42:51 följande:

Reprisbild

Vackra Lydia ???? vacker som en solig sommar dag ????
  • Cbxen

Ja dem kläderna var ett lyckat köp ???? snygga och passar henne perfekt känn dig nöjd ????

• Cbxen
    Anonym (Lydia) skrev 2018-12-23 21:44:46 följande:

God jul

God Jul på dig med ????????
  • Cbxen

Vi ser gärna mer av dig snygging. Ha det bäst ????

• Cbxen

NEJ sluta inte Lydia!

Du är ju så fin att se på, så fortsätt att visa dig. ???? ???? ???? ??

Svar på tråden Helkroppstråden