Helkroppstråden
Är så uttråkad
Är så uttråkad
Vi får använda fantasin. Berätta bara vad det är för bild
Här var det tommare än på flygplatsen i Turin.
Var ska ni söka bekräftelse nu då?
Nej inte särskilt. Men jag har alltid varit imponerad av Smedens enorma ordförråd.
Sen är det ju väldigt sött att du försvarar honom. Hihihi.
Vad roligt att du är intresserad av mitt enorma ordförråd! Får jag fråga. När du sitter och påpekar människors stavfel eller människors särskrivningar, vad får du ut av det? Mår du lite bättre när du får trycka till en människa? Du har ingen aning om jag är dyslektiker.
Men jag hoppas i alla fall att jag fick dig att må bra en liten stund, att du gick njuta av att håna en annan människa.. Du är riktigt häftig du. Tycker lite synd om dig.. Men jag tror inte du förstår varför, och jag orkar inte förklara för dig!! Ha ett fint liv..
Tack vad snäll du är.. Jag försöker bara vara jag, här eller på internet gör ingen skillnad.. Hoppas verkligen inte att du tror att jag är bitter.. Gillar bara inte folk som inte kan ha förståelse.. Sen kanske jag var lite hård mot Softy, får lite dåligt samvete faktiskt! =)
[quote=80315528][quote-nick]Anonym (Sitter på jobbet) skrev 2020-04-01 10:43:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser sjukt nice ut..... är det Corona jag skådar?
Kör en utan toa, för Huga's skull =)
Hej.. Tack vad snäll du är.. Blir ju nyfiken på vem du är ju =)
Hoppas ni haft en härlig påsk och att ni får en skön jobbvecka!
Får bli en repris.. Tror polaren skulle reagera om jag slet av mig kläderna och började fota ha ha

Vacker kvinna :)
Ha en trevlig helg
Love It
And some vanilla extract, am I right?
Less is more... men bort med filter. Du är snygg och filter känns bara onödigt. Men jag fattar att du vill vara lite diskret. Men ärligt finns det inget behov av filter. Bästa betyget
Vacker kropp!
Var du ute i regnet i vara bikini... Shit vad kallt!
Snygg bild på en snygg kropp =)