-
Ohh jaså.Bröstlängtan skrev 2019-09-30 21:11:05 följande:
...Jag är singel 
-
Inget helt bestämt men han säger ofta att jag får vara med vem jag vill bara jag har kondom och orkar med honom. Ibland är det väldigt lockande kan jag säga. Som igår.Anonym (Intresserad) skrev 2019-09-30 23:46:23 följande:Jaså, ni har öppet förhållande?
-
-
"Vicky, jag ser under bh:n bröst så stora och tunga, skulle vilja se dem trilla ut och gungeligunga, skulle vilja veta storlek på kupan du gömmer dem i, snälla knäpp upp och släpp bysten fri".[/quote]Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-16 16:06:41 följande:[quote=79967531][quote-nick]Anonym (Vicky) skrev 2019-10-16 15:53:10 följande:[/quote-nick]
F, G kupa ungefär och denna bh är lite liten. Dem finns helt fria på bild tidigare i den här tråden. -
"Är du säker på att bilden är kvar,Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-16 21:18:00 följande:F, G kupa ungefär och denna bh är lite liten. Dem finns helt fria på bild tidigare i den här tråden.
Känns som jag letat i veckor och dar"
[/quote]
-
" I dina jättebröst där bor,Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-16 22:42:10 följande:
en skönhet så stor så stor,
Jag skulle aldrig ett ögonblick tveka,
om jag fick med dina sköna bröst leka,
En vacker dröm skulle bli sann,
Om jag fick vara din lycklige man"
[/quote]
Vad fint skrivet. -
Riktig stora!Tornhöken skrev 2019-10-16 22:37:40 följande:
[/quote]
För stora. -
Wow!! Härlig kropp, å grymt stor fin byst..Dreamer86 skrev 2019-10-17 15:05:39 följande:
vart i detta land finns du? =)
skicka pm om du vill
[/quote]
Jag kan säga såpass att jag finns i Södertälje kommun. -
Jag med i TäljeAnonym (LM) skrev 2019-10-17 18:26:56 följande:Då är vi ju nästan grannar. ;)
[/quote]
Dock långt ute ute i skogen. Men jo vi kan nog säga att vi är grannar nästan. -
[/quote]Anonym (Hannis) skrev 2019-10-17 19:42:59 följande:Oj. Du skulle behöva gå ner i vikt. Detta är inte hälsosamt. /Kram
Jag tänker inte ens ge dig ett ordentligt svar. -
Stor skillnad på hur man lever för övrigt med. Min läkare säger att jag är lika frisk som en normalviktig även om såklart några kilo mindre vore bra. Så stor är jag inte. Jag är ute och går minst en timme flera gånger i veckan.Anonym (Hundrastarn) skrev 2019-10-17 23:35:09 följande:Fast hon har rätt.. Det handlar ju faktiskt om ditt liv.. Min vän gick bort pga övervikt!
-
Tack så mycket. Andra gången jag får höra det idag så kanske stämmer ändå.Bröstlängtan skrev 2019-10-18 21:55:00 följande:Strunt i alla avundsjuka idioter, du är vacker
-
Tyvärr är det den delen av min kropp jag verkligen vill ändra på.Bröstlängtan skrev 2019-10-19 18:02:31 följande:Vicky, du är superfin. Den vackraste byst jag sett!
-
Var inte lätt kan jag säga att våga lägga ut bilderna. Självklart har jag dröm om att väga mindre och det är något jag jobbar med varje dag så får se vart jag hamnar. Min sambo älskar min kropp och det är underbart när han tänder på mig och säger att jag är vacker. Bästa boosten för självförtroendet som finns.Anonym (Förbryllad) skrev 2019-10-21 23:17:36 följande:Oj!
Nu menar jag inget illa till dig alls VIcky!
Jag har själv en kropp mycket lik din.
Men att en man verkligen gillar en sån är för mig en gåta och jag skäms enormt för den. Skulle aldrig ens våga skicka en anonym bild av rädsla att bli hå¨nad av både män och kvinnor.
Tack snälla Dreamer86 för att du får oss kraftiga kvinnor att våga hoppas att vi duger.
Och tack Vicky för att du vågar visa din härligt kvinnliga lekamen.