• nénuphar

Helkroppstråden

Anonym (Gomez) skrev 2020-06-28 13:37:56 följande:

Eller så hade jag inte fel. Lutar nog åt det hållet.

Var kanske lite taskigt att påpeka det förstås men det var ju så roligt.

Vad får det att luta dit menar du? Hon citerade ju vare sig sig själv eller konungen? Såvida du inte är den kurviga kvinnan förstås. Då vet du ju med säkerhet.
  • nénuphar
    Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:04:53 följande:

På begäran ges här ett försök till rumpbild. Men fasen vad svårt det var, även fastän jag är van att vrida kroppen åt olika håll och på olika sätt :)

Hur man än vände sig har man rumpan bak. Ställ den på ett bord/en stol/hylla whatever och använd självutlösare?
  • nénuphar
    Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 23:05:10 följande:

Förra gången fick jag kritik för spam... alltså Säger jag förlåt för några gammal bilder.

Om det är mitt inlägg du syftar på så ber jag om ursäkt. Antar jag har blivit lite paranoid av det här forumet och det ogiltiga delandet hit och dit.

Har ju redan skrivit med din man om det här och jag är inte sämre än att jag backar och ursäktar mig när jag har fel. Men ursäkten ska riktas till dig. Inte till honom.
  • nénuphar
    Adamax skrev 2020-07-30 06:49:45 följande:

Godmorgon, nu hittade jag dina inlägg på tråden Irina bilder. Med risk för att upprepa mig från i går. Du har en episk rumpa. Jag väntar med spänning på nästa inlägg

Jag med. Har aldrig sett krilles rumpa!
  • nénuphar

[quote=80562958][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:47:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Är du matematiker? Med tanke på ditt namn.

• nénuphar
    JussaN skrev 2020-08-08 02:25:31 följande:

En bild till en beundrare som ville se mera. Hoppas du blir nöjd ;)

De kan annars gå in på den ryska porrsajten mega*** där finns du ju med ansikte och allt.
  • nénuphar
    Fredde1981 skrev 2020-08-08 07:59:44 följande:

Nu har jag inte tänkt gå in på hemsidan du refererar till men du har väckt min nyfikenhet.

Du skriver att JussaN går att se på ovan nämnda sida, jag vet inte om du har något belägg för det eller om det endast var tomma ord? Är det inte sant är det ett direkt påhopp på JussaN och inte särskilt snällt. Finns det substans i det du skrev så är det som det är, antingen stulna bilder eller så har hon själv valt att lägga upp bilder där. Ville i vilket fall försöka ta reda på hur det ligger till

Bilderna innehåller inga exif data (som jag ser efter nedladdning till mobilen), en bildsökning på Google ger inga träffar som är relevanta eller liknande.

Jag kan säkert vara helt kass på att spåra bilder vilket begränsar min framgång.

Undrar hur du så tvärsäkert kan skriva som du skrev?

Jag har fått kritik för att jag har haft fel tidigare men bilder som genom ett enkelt tineyesök ger mig anledning att fundera. Bilden är croppad. Jag har heller inte tryckt på länken det erkännes. Känns inte som något man vill göra och eftersom jag en gång tidigare blivit avstängd för porreklam när jag outade en annan som gjort samma sak så därför täcker jag en del av adressen. Bilden är först publicerad 2008 ser det ut som.

• nénuphar
    Fredde1981 skrev 2020-08-08 07:59:44 följande:

Nu har jag inte tänkt gå in på hemsidan du refererar till men du har väckt min nyfikenhet.

Nu kan jag inte supermycket om det här men olika användare kan få olika träffar, har med indexering att göra. Tänker att informationen du letar efter inte finns om man tar en skärmdump med sin telefon men jag kanske är ute och cyklar?
  • nénuphar
    Anonym (Gomez) skrev 2020-08-27 11:34:14 följande:

Du får ursäkta men jag tycker att du är mer vulgär en sexig.

Hur mycket är naturligt?

Det är samma signatur som tidigare lagt upp bilder av någon Balkankändis så gissningsvis... inte så mycket.

[quote=80606689][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-08-26 12:50:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Once is not enough recycle..?
  • nénuphar
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-27 17:01:00 följande:

[quote=80606879][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-08-26 14:53:14 följande:[/quote-nick]

Flera bilder du förut lagt ut, återanvändning??[/quote]

Sjukt resurssnål människa. Begagnat och lånat av andra! ;D
  • nénuphar
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-27 18:30:24 följande:

Sjukt resurssnål människa. Begagnat och lånat av andra! ;D

Precis, men napp får hon.....[/quote]

Hmm...jag har i och för sig länge närt misstanken att alla de här fejkbildsmänniskorna vill fånga...torsk.
  • nénuphar
    Anonym (Lina) skrev 2020-08-28 15:12:22 följande:

Mmmmm......du.......samma tankar som jag har.......och antagligen funkar det, annars skulle de inte dyka upp igen. Synd bara att det inte är fler som ser det. Men, men det kanske det är, fast de inte bryr sig, eller nyttjar det. Vad vet jag?!

Ha en fin torsdagskväll

Lite komiskt är det ju... Jag försöker att klura ut med min vilda fantasi vad man kan få ut av det. Alltså att posta bilder av någon annan. Inte så att man kan ta åt sig av ev komplimanger. Intressant....[/quote]

Spånar vilt kring anledningarna här:

- Man är typ tretton år och tycker det är skitkul att lura kåta män att skriva komplimanger/snuskiga mess till fel kön.

- Man ser till att få till en dejt och på plats blir snubben rånad.

- Man ser till att snubben skriver massa saker och dela foton som han inte vill visa upp för frun och sen utövar man utpressning.

- Hämndporr/uthängning

- Man säljer de facto det som syns på bilderna

- Man försöker få till mer drag i tråden genom att få igång andras tävlingsinstinkt

Slutsats oavsett saknas något chip.
Svar på tråden Helkroppstråden