Helkroppstråden
Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

Kanske jag borde lägga upp en bild så det inte bara blir snygga fruntimmer här :P
Det hade varit trevligt med objektiva åsikter, men jag tror inte jag vågar... Tror inte att någon i hela världen ärligt skulle kunna säga att jag har snygg kropp...
Du och din kropp har varit om mycket läser jag...men en sak är säker...du är fin riktigt fin...
Du har en fantastisk kropp och är ett föredöme!
Underbart! Så brukar jag säga om mina bröst. De har hängt med mig i snart 57 år, men jag har båda brösten kvar och är väldigt tacksam och glad över det.
Allt har en baksida....

Vem vet? Ingen skulle tro att jag, som är en medelålders, sansad kvinna med ett ansvarsfullt arbete, ibland lägger ut bilder på min kropp till allmän beskådan. Inom oss människor finns så mycket dolt, att våga släppa fram delar av det ibland är befriande!

Varför inte alla kvinnor begåvades med pattar som dina vet endast gud fader själv - men jag tror jag talar för dom flesta här, när jag säger att vi är otroligt tacksamma för att du delar med dig och visar upp vad du har! Helt jäkla otroligt vilka tuttar det där är alltså!
Tror inte jag är ensam om att vilja krypa ner bredvid dig och känna på de där brösten! Fantastiskt fina! :)