• Bingen

Helkroppstråden

Anonym (Kroki) skrev 2021-05-28 13:09:11 följande:

Ett par har bjudit in mig...bara datum ska spikas. Hoppas kunna träffa en av två män jag träffar ibland ...igen..

Så spännande, blir det snart tro?
  • Bingen
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-05-31 00:00:04 följande:

Dags att sova

//

Så vackert o sensuellt
  • Bingen
    Anonym (Kroki) skrev 2021-05-31 11:01:21 följande:

Tusen milljoner tack, du får mig tårögd!

Jag vet, jag får oxå ångest av de vackra kvinnorna här och i Intima bilder. Platt mage, perfekta former, vacker rumpa....

Jag finns där oxå men visar bara brösten. Det är lättare...

Jag har en stor mage, väger för mycket och jobbar med att duga inför mig själv.

De som inte gillar mig de slipper, det är i så fall ömsesidigt. Jag mår bra av den uppmärksamhet jag får av de män som vågar säga det högt. De som vill ha mjuka, goa, mysiga kvinnor. Jag är kramvänlig.

Vi måste synas!

Många av de män jag har kontakt med (och vet hur de ser hur) är vältränade. Hårda, tränade kroppar. Jag är deras motsats. Man skulle tro de vill ha en smal, tränad kvinna men nej de vill ha mjuka former.

Du törs du oxå jag lovar.

..

Så himla bra skrivet Kroki, det är precis så det är!...Jag hoppas verkligen att du "Anonym (förbryllad)" vågar i framtiden att exponera dig också..Jag är rätt säker på att du kommer få lika fina kommentarer du också.

Tack Kroki för att du är du och vågar göra det du känner för samt får andra kvinnor att våga också! Ha en fantastisk dag
  • Bingen
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-04 21:32:22 följande:

Nope, inte än, men i morgon .

Idag är det den dag du alltså kommer att få det mysigt? Hoppas så förblir o att du får en riktigt härlig dag - är smått avis på den som får smeka dig idag! Trevlig helg
  • Bingen
    Anonym (Måndagsfeeling) skrev 2021-06-12 22:13:06 följande:

...

....

Wow så läckert
  • Bingen
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-20 09:15:07 följande:

Söndag

Jag vaknar tidigt, alldeles tyst i huset

Tassar upp, sätter på kaffe

Tar med mig en kopp tillbaka, kryper ner i sängen igen

Söndag

Så underbar, vacker och sensuell bild - man blir ju lite smått sugen o få krypa ner med dig där. Hoppas du fick en bra söndag iallafall??
  • Bingen
    Anonym (nakenfisar) skrev 2021-07-01 13:03:01 följande:
    Men så där ja!! Så läckert o sexigt .....Mums!!
  • Bingen
    Guldnovan skrev 2021-07-01 11:43:25 följande:
    Åhhh underbara, läckra o sexiga bilder - tack för att du delar med dig
Svar på tråden Helkroppstråden