Helkroppstråden
Man får passa på att
njuta sista dagen på helgen.
Man får passa på att
njuta sista dagen på helgen.
Underhill: Tack
Du har helt underbara bröst.
Njutare R: Tack snälla . Hoppas du får njuta i natt.
Lite lördagsnöje.
Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!
Vem vet? Ingen skulle tro att jag, som är en medelålders, sansad kvinna med ett ansvarsfullt arbete, ibland lägger ut bilder på min kropp till allmän beskådan. Inom oss människor finns så mycket dolt, att våga släppa fram delar av det ibland är befriande!
Tidig morgon...
Framsida...
Baksida
Kryper du upp över mig och tvingar mig smaka på de brösten sköter du dig exemplariskt. ;)
En naken kropp. Min nakna kropp. Den bär på en historia, som tog sin början en aprilmorgon för 51 år sedan. Det är min historia, det är min kropp. Det är naket och utlämnande, men det gör mig inget. Det är jag, bara jag...
Och det bjuder jag på
Gissa hur gammal jag är :p
[quote=81423096][quote-nick]Anonym (HaFy) skrev 2021-10-09 01:43:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Sexiga kläder
[quote=81423952][quote-nick]Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-09 15:35:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Du må vara blyg men fy tusan vad vackra bröst du har.
Bjuder på en liten närbild inför helgen, enjoy ;)
När söndagsångesten sakta börjar krypa sig på....kommer något som kan hjälpa er genom veckan ;)
[quote=81487829][quote-nick]Bella 89 skrev 2021-11-13 17:23:26 följande:[/quote-nick][/quote]
Mmm, lika vacker som alltid!! Roligt du valde att inte vara blyg längre ;)