Helkroppstråden

....eller som nedan, en annan kär favorit. I repris.

Det lackar i alla fall mot jul. Så sakteliga.
Kram //Anton

(Du behöver inte oroa dig för nåt järnspett....).

En nästan ny. Bröstbild. Eller bild på bröstet.

Typ.
Kram //Anton.
Och ha en FÖR JÄVLA SKÖN FREDAG. Ni som förtjänar det.
![]()
Det är mycket vackra kvinnor, och män, här i HKT, jag har inte tid att kommentera som tidigare, mitt liv har tagit en oväntad vändning, den lyckligaste vändningen som tänkas kan och tiden räcker inte till längre, men jag är förlåten, ni vet att jag älskar alla er som förtjänar det.
Och det menar jag![]()
Å bara för det, så får ni en bild på mig, och inte bara på mig, ni får en en bild på den vackraste av dom alla, den sexigaste av dom alla. Den mest underbara kvinna Gud har skapat......
Min kvinna.
Å må eran kväll bli en riktigt skön kväll.
Kram //Anton

En på mig, som ni aldrig sett tidigare. Inte det senaste dygnet iaf !!!

jag blir riktigt jävla glad för dina kommentarer, du värmer min själ, du är en genuint underbar människa och jag känner mig....privilegierad, och stolt som fan, att du har mig som förebild, men som min vackra
Celine
säger här ovan, du måste verkligen inte vara vältränad för att vara attraktiv, du, Doktorn, med din underbara personlighet, du är så attraktiv som någon man kan bli, sen kvittar det fullständigt hur du ser ut för övrigt, du ÄR en riktigt jävla skön och underbar man. Om inte jag var bortlovad till Celine hade jag gift mig med dig. Och ändå är jag hetero som helvete....
och än en gång TACK.