Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Hahhaah ännu en gammal bild

Eller ja det blev fler gamla bilder, de togs samtidigt. Spontant ryck på väg hem från shopping en gång i typ mitt förra liv

Hittade en till. Men jag hittar fan inte den bilden jag letar efter, den som jag hade som pressbild här inne så länge *suck* Var ju tack var den som jag fick mitt namn ju!

Och nu ser jag att jag får springa, Jävla klocka till att ticka. Får leta vidare senare. Ha de gött hej!

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    jompen6 skrev 2014-09-03 15:48:00 följande:
    Du är riktigt snygg!
    Doctor Why skrev 2014-09-03 15:48:35 följande:
    Häckis...du är grymt snygg Tungan ute
    Det finns tjejer som har "Det"
    Du är en av dom !!
    stief84 skrev 2014-09-03 15:51:46 följande:
    Snyggt!
    Och gillar gaddningarna med, även det de sitter på. ;)

Åh tack ni underbara, va goa ni är, tack tack tack Kyss {#emotions_dlg.flower} 

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-09-03 16:01:32 följande:
    Grr heting!
    Mer av den varan. ;)
    Tack Solig
    Hahahah skall bara hitta en fotograf så och typ förlägga 10 kg på ica eller nått
  • HäckHäxan
    Doctor Why skrev 2014-09-03 16:02:45 följande:
    Pressbilden med din härliga rumpa....den minns jag {#emotions_dlg.flower}
    Ja precis den. Den bilden togs samtidigt som de jag postade nyss. Tror den är förlorad för all tid kanske, får vara glad att jag inte tappat bort rumpan iaf

Hittade en annan, kanske kan kompensera med den Oskyldig

• HäckHäxan
    Anonym (trådgillare) skrev 2014-09-03 16:08:54 följande:
    Ah, vilka fina bilder, Häckhäxan! Kul att se, när man nu läser så många (bra) inlägg av dig dessutom, i olika trådar.
    Tack så mycket, för bägge komplimangerna. Kan dock lova att det finns massor av mindre bra inlägg också, kan också lova att jag rätt sällan är bra på bild också hehe.

Som sagt rätt duktig på att se makalöst retarded ut också. Det är definitivt min grej

Borde fan finnas en tråd med dela med dig av dina mest retarded pics på dig själv.. and the winner is..... 
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-09-03 16:13:30 följande:
    Ähh bara självfota, o nå 10 kg bryr vi oss inte om . :)
    Former är ljuvligt! ;)
    Inte jag heller egentligen, hoppar ju upp å ner dom som en jojo ändå så
    Nå jag lär nog aldrig bli formlös tror jag, den där röven är lika bred oavsett vad jag gör. Tungan ute
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-03 16:13:39 följande:
    Så himla fin du är!
    Tack så jätte mycket. Kyss
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-09-03 16:17:44 följande:
    Boobs en onsdageftermiddag...
    Och inte vilka boobs som helst. Så snygga raring, avundas dig där verkligen.
  • HäckHäxan
    jompen6 skrev 2014-09-03 16:15:40 följande:
    Vilka härliga bilder och rumpan är ju så perfekt! Gör ju riktigt sugen! smile1.gif
    Sugen på varm choklad och ostmacka eller kaffe och mazarin Skyll inte på min bakdel, tror nog du är sugen oavsett

Tack så mycket för dina snälla ord. Solig
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-09-03 16:25:36 följande:
    Det är bra det för former är nice. Både uppe och nere :)
    Bara slänga paltorna. Haha
    Hahaha ja de hade sett ut om jag traskade runt utan kläder
    jompen6 skrev 2014-09-03 16:36:13 följande:
    Haha ja men jag blir inte mindre sugen när jag ser din härliga bakdel! Riktigt härlig är den!

Tack och bockar Solig
Svar på tråden Helkroppstråden