Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (smiley) skrev 2014-03-29 20:47:32 följande:

jaja, ger mig den här gången. men musiken var rätt så ok ändå? Ja det ,tycker  jag, med tanke på dom andra låtarna dom har? Så du har förlåtit mig , för min "framfusighet" ?   Tungan ute
    Haha...NEJ!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Straffet är en semesterbild där flinet står i bikini...Kyss
  • Anonym (Kaponjär)
    shivas skrev 2014-03-29 20:52:54 följande:

Skål
    Attans vad du är vacker, man blir verkligen bildeuforisk av dig...japp eget ord snyggt va?Skrattande
    Du har tänt brasan, vatten eller bensin?Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (SK) skrev 2014-03-29 21:07:38 följande:

Passar på innan jag hoppar in i duschen efter ett lagom hårt träningspassOskyldig
    Sexig kropp, baksidan utan baksida där framsidan möter havet och måsarna skriker, hallå men se där!Drömmer
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-29 21:37:30 följande:

En hingst en dröm...ett fält en kvinna, baracka mot horisonten, svajande gräs...grönbrunblåa ögon vattniga som fjällbäckar...

En kvinna en verklighet...en skönhet...en mage, ett par trasor...retfullt vacker så ord blir meningslösa och händer vill tala sitt tydliga språk!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (smiley) skrev 2014-03-29 21:22:38 följande:

Bikini!!!! :( Auch, den sved...... men ok, inte nu men snart! :) och du, vad bjuder du på då! ? :) SÅ kom inte o säg nej ni vännen min! ? :)
    Haha...flinet hur sent är snart i din värld?Spöke
    Du skulle iaf inte kunna hantera en bild ifrån mig...flinet skulle bli grinet eller kanske grynet!SkrattandeKyss
    Du kan få mitt telefonnummer duger det...varför löjla oss när vi kan gå hela vägen...???Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-30 16:25:39 följande:
    Sorry, är inte that kind of girl. Men vet att 95% av resterande tjejer i denna tråd gärna hjälper dig. Ha så kul! 
    Hur vet du det?
    95% hå hå ja ja!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-30 18:23:42 följande:
    Tillräckligt för att bestämma över mig själv Cool
    Haha....
  • Anonym (Kaponjär)
    tessann9 skrev 2014-03-30 20:07:53 följande:
    Bjur på en till:)
    Gaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaa!!!
    Ben i världsklass! Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    tessann9 skrev 2014-03-30 20:11:34 följande:
    Hehe tack :)
    Ttttttttack själv...Förvånad
    Kan inte sluta stirra....wow!Drömmer
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-31 17:11:21 följande:

Som en vindpust blåser du bort alla mina väldens problem men att bara visa dig!
    Det ligger något magiskt över dig, något som alltid får en att må till 1000 bra. Är det inte bilderna så är det din kamratskap.

Du är bäst i världen...min vän!HjärtaHjärtaHjärta
Svar på tråden Helkroppstråden