Helkroppstråden
Det där var en sexig dress som passar bra på din kropp
Det där var en sexig dress som passar bra på din kropp
Snyggt och läckert, perfekt klädsel för din sexiga lilla kropp...och för kreativa, snuskiga lekar som jag gissar att du är både sugen på och duktig när det gäller teknik och utförande... ;)
Hoppas ni har en skön helg...
[quote=73856236][quote-nick]NyttNamn skrev 2014-08-23 15:33:54 följande:[/quote-nick][/quote]
Måste säga att du har en väldigt vacker kropp NN, och du tar mycket tjusiga bilder!
Det hade ju kunnat bli ännu skönare!
Jag kan garantera att varje nu levande man på jorden (och de döda kunde de upp ur sina gravar stiga) skulle vara mycket, mycket mer än "hyggligt nöjda" med dig i sitt sovrum - eller var du nu brukar tycka om att hålla till med dina lekar... ;)
Puss, var du vill, söta, sexiga Fröken S
Jag har anmält Hmm:s inlägg och citerar det inte, för då lever det vidare liksom.
Till "snuskig" vill jag säga att dina bilder strålar av sexualitet och lekfullhet och du är fin
Tänk på vad som driver en människa som Hmm...Hen vill såra och trycka ner. Låt inte en sådan människa påverka dig. Låt hen inte att lyckas !
Ha en trevlig dag alla ni andra sköna människor här i tråden. Fortsätt lägg upp bilder allihopa. Ni är en fröjd att skåda
Så många fina bilder som ploppat in under dagen, kan inte ens kommentera en och en:) ni är urtjusiga allihopa!

Morgon söta fröken S!