Helkroppstråden
Jo att de har med sex att göra ok för det men det verkar godtyckligt.
Jo att de har med sex att göra ok för det men det verkar godtyckligt.
[quote=73939885][quote-nick]grumlig skrev 2014-09-06 09:18:51 följande:[/quote-nick][/quote]
Nice ![]()
God morgon!
Okej, får lägga upp en helt nytagen bild då. Så här ser man ut efter öl säsongens slut.....
Mäh!
Ingen som kan berätta hur man hör en privat grupp? Snälla?
Oj, det var ju en komplimang....tackar!
Den som väntar på något gott väntar som bekant alltid för länge
Så här till hösten passar det väl bra med nyinköpta handskar...
Ang borttagna bilder...
Varför blir ni förvånade och förbannade när ni bryter mot reglerna som är satta, jag tror inte det är folk som anmäler utan moderatorerna som satt ner foten på den utvecklingen tråden gått åt. Vissa dagar är det som nästan vilken porrsida som helst och det är ni som gjort själv till vad det är idag. Tänkvärt att skylla på andra när boven sitter en armlängd från fingerspetsarna!
Precis! Det plockas ju bort bilder där man inte ens i närheten är på väg att visa kön.
Eller är det så att en sexig pose inte heller är tillåten längre?
Jag har fått några bilder borttagna med motiveringen att bilden syftar till att ha sex snarare ön att diskutera ämnet i tråden. Och nå vidare sex har jag då inte haft på bilderna. Om bågon stackare likställer mina bilder med att ha sex är det synd om den personen som uppenbarligen inte lyckats få till det själv. Suck
Men hur vet du inte att det är moderator som anser detta? Sen finns det väl utrymme för diskussion med supporten om man anser att man blivit felbedömd.
Men ni kan inte trolla bort vad som varit och till största del varför det har blivit som det blivit.
Provocerar man med att bryta regler så kommer andra i kläm, sedermera utgår en kollektiv bestraffning i form av strama tyglar. Andra som dig vill säga får äta upp det med raderade bilder. Får hoppas att vi får en annan utveckling för så här blir det ju inte kul för någon.