Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

livserfaren skrev 2015-02-27 18:02:45 följande:

ska sjunga kareoke på Vinyl kryssningen 28 Maj på Cinderella då kommer jag att visa upp mig.

Naken?
  • Påven Johanna
    Quexet skrev 2015-02-28 10:07:28 följande:

Rygg/rumpa idag? Då kan jag skicka in en bild från slutna idag alltså?! Kyss

Gjorde som Mamita igår, somnade ifrån allt! Obestämd Men idag är jag LEDIG så då kanske jag lyckas få fram helt nya bilder! Kyss

Det bästa man har sätter man på bordet. Så lyder ett gammal ordstäv. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-02 00:13:56 följande:

O här kommer bilden! Skäms

Hur många gånger i veckan tvingas din man stoppa tillbaka sina ögon efter att du vänt den där sidan till och de ploppat ut?
  • Påven Johanna
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! Solig

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! Flört

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! Kyss

Allt det där lyftandet och bärandet av gigantiska högtalare har sannerligen gett synlig effekt. 
  • Påven Johanna
    Mandis90 skrev 2015-03-04 21:11:28 följande:
    Har du tur så kanske alla Mandis är lika sötaTyst

Jag har bestämt att jag bara ska visa en bild i denna tråd och det står jag fast vid
    Klokt. Med tanke på hur många bilder du visat tidigare som inte varit du alls. Hur får du tag på dem, "solar" + alla andra nick? 
  • Påven Johanna
    Mandis90 skrev 2015-03-04 21:39:49 följande:
    ???? Vad fan pratar du om? Jag har aldrig laddat upp en bild här tidigare
    Inte det. Ja, då får jag förstås be om ursäkt. Tur att det var din första och sista bild då.
  • Påven Johanna
    Mandis90 skrev 2015-03-04 22:13:54 följande:

Jag säger upp mig på detta forum nu efter att blivit anklagad att vara nån annan av påven Johanna

Hehe, okej.
  • Påven Johanna
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 10:51:30 följande:

Det handlar inte om hur du är som person utan att du blev medvetet eller ej att outa henne och det blev för mycket. Nu har jag sagt mitt, men kan vara tänkvärt för andra med att man har en privat sfär man är mån om.
    Det är ju du som outar henne genom att berätta allt detta. Ingen hade tänkt vidare på saken utan bara arkiverat det som det skämt det var från LostinTranslations sida, men eftersom du envisas med att hävda att skämtet stämde så är det du som står för outningen. Det här kunde du ju ha tagit med Lost i PM. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 11:57:51 följande:

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
    Nej, den tanken slog mig verkligen inte eftersom det är obegripligt. Om man upplever sig ha blivit outad så verkar det ju jättekonstigt att be någon fortsätta på den vägen och hamra in budskapet. 
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-18 22:55:01 följande:

Eftersom ingen frågade efter mig piffar jag upp tråden med lite skåpmat! :)

Hoc est corpus (meum)!
Svar på tråden Helkroppstråden