• Smastor

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-02-12 18:01:46 följande:

Du det har jag frågat mig själv i typ 10 år! Säg till om du kommer på nåt sätt! :)

Jag har många galna idéer, men dom tar vi inte här hahaha... Men belöningsystem kan funka!
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-02-12 18:45:29 följande:

Hmm nu blir jag nyfiken. Ja belöningssystem skulle nogabsolut kunna funka!

Ska vi bara hitta rätt knappar att trycka på, förklara hur fin du är lär ju inte bli så svårt :p kanske blir nya minnen istället haha
  • Smastor
    Fröken Maria skrev 2016-02-12 18:50:31 följande:

Kära söta fina du!! Jag tror att jag måste komma på besök å på något sätt banka om lite vett i din skalle från en kvinna till en annan.. Du behöver ju inte göra ett enda dugg! Det räcker fint att du är du å ingen annan på så vis är du sexig vacker underbar fantastisk å massor med andra adjektiv... Du ska inte vara så hård mot dig själv... Kram på dej!! Å ursäkta att jag la mig i kunde bara inte låta bli...

Vi lägger upp henne på knät och ger henne en riktig omgång för dom här dumheterna... lär hon sig nog :)
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-02-12 19:26:10 följande:

Ne men jag är inte så hård mot mig själv längre! Jag gillar absolut min kropp och hur jag ser ut nu. Jobbade hårt där ett tag och blev mer och mer nöjd med mig själv. Har en bit kvar till mitt mål men tänker ofta att fasen jag är rätt snygg ändå! Men just det där med att vara sexig tycker jag är svårt. Fast det gör mig inget. Fanns många andra som gör det så mycket bättre än mig. So what! Jag har andra kvaliteter!

Om jag säger att du är sexig då? Kan vi vara lite överens då?
  • Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-02-12 20:24:29 följande:

Puss på dig fina! :-*

• Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-02-12 20:29:43 följande:

Bjuder på min blåa rumpa och önskar er sköningar en fortsatt trevlig kväll!

Puss på den.. Eller oj menade ha en fortsatt trevlig kväll!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-02-12 21:24:03 följande:

Du är så otroligt vacker! Jag önskar att jag kommer bli i alla fall hälften så vacker som du om några år! Hahaha, bjuder du på bilder like this så kan jag lätt bjuda på en tuttbild eller två! 

Bjuder? Det är ränta för dig ;)
  • Smastor

[quote=76340292][quote-nick]Anonym (Berenike) skrev 2016-02-15 12:39:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Riktigt fin! Nu sparkar vi igång dagen :D

• Smastor

[quote=76340871][quote-nick]Anonym (Berenike) skrev 2016-02-15 15:30:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Stila dig ;)

• Smastor
    Anonym (Berenike) skrev 2016-02-15 22:54:12 följande:

Nattuggla..

Tjusig uggla.. Fågelskådning kvällstid är allt underhållande!
Svar på tråden Helkroppstråden