• ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-08-21 14:58:50 följande:
    Så sant, MM, ett snyggt inre ger ett snyggt yttre. Tjatigt...visst, men det är den enkla sanningen. 

Är du abnormt fet blir du förstås inte snygg i kroppen oavsett hur go du än må vara som person, men det säger sig ju självt. 

Och nu menar jag abnormt fet. Typ USA-fet... 

Babben Larsson har jag alltid sett som en mycket vacker kvinna, kvittar hur mycket extra proviant hon bär med sig för tillfället, hon är vacker, hela hon, no matter what. 

Ja men så är det!
    Ett vackert skal med fult innehåll går fetbort för mig.... är INTE intresserad alls då..:)
    Kan inte komma på någon motsvarighet till Babben som jag gillar men hon är ju bara så fantastisk!
  • NyttNamn
    NOEL75 skrev 2013-08-21 14:57:50 följande:
    Du har hittat filterknappen förstår jag...Rensade igår men lyckades inte fullt ut då förstår jag haha.... Du gör skäl för ditt namn för övrigt. Har känt instinktiva greppbegär några gånger när du postat bilder....haha..

Tack... Kyss... En till då....

Noel Noel... FAN vad du ger en kvinna lust att sätta klorna i dig! Göra fiina märken, på ryggen eller andra roliga ställen Tyst

Nu tänker jag gå och torka bort dregglet från hakan och göra lite nytta...
    Pour some sugar on me...
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-21 15:00:03 följande:

Fint som vanligt..:)
  • DeerEyes
    sixtenblixten skrev 2013-08-21 14:50:12 följande:
    [quote=70849273][quote-nick]DeerEyes skrev 2013-08-21 13:55:52 följande:[/quote-nick][/quote] Grattis du har den perfekta kroppen
    Oj tack för att du tycker det :)
  • NOEL75
    NyttNamn skrev 2013-08-21 15:02:45 följande:
    Noel Noel... FAN vad du ger en kvinna lust att sätta klorna i dig! Göra fiina märken, på ryggen eller andra roliga ställen Tyst

Nu tänker jag gå och torka bort dregglet från hakan och göra lite nytta...
    NN du är alltid lika välformulerad...Kom hit så skall jag hjälpa dig med dreglet haha...
  • Anonym (Najs)

[quote=70850050][quote-nick]Anonym (tjockis) skrev 2013-08-21 15:00:03 följande:[/quote-nick][/quote] Mycket fin kropp du är inte alls tjock

• Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-21 15:00:03 följande:

Du är verkligen en snygg Dam.....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • DeerEyes
    NOEL75 skrev 2013-08-21 14:53:53 följande:
    Tack sexy!! Kan bara säga detsamma... Nu vet jag vem fru hmm busig var det väl....var också
    Grymt sexig kropp! Såg din andra bild nu :D
  • pinkdolly
    Hotrod skrev 2013-08-21 15:08:37 följande:

Men sluta nu... Annars flyttar jag snart hem till dig ;)