Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-12-04 09:55:45 följande:

Gomorron Pilen!

Var e alla, är de hos dig?

Anonym (:) 6) skrev 2014-12-04 11:26:15 följande:

Det skulle inte förvåna mig! :)

Haha! Det kan jag ju drömma om...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 14:51:34 följande:

Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.

För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.

Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.

Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)

Var rädd om er :)

Dina bilder har varit väldigt fina och uppskattade av många! 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

[quote=74442697][quote-nick]Anonym (Fröken) skrev 2014-12-04 17:55:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt, Fröken!

• straight arrow
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 19:48:58 följande:

En försenad lucka 3 (tar en repris eftersom jag inte kunde fota igår)

Snygging!
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 19:50:33 följande:

Lucka 4! Nytt och fräscht (och vått)

Du är ju alltid superfräsch!
  • straight arrow
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-04 19:45:31 följande:

Ökenröven i farten.

Så snygga ben!
  • straight arrow

God natt...!

• straight arrow
    Anonym (Blyger) skrev 2014-12-05 02:06:17 följande:

Lite bilder från en blyg liten tjej.

Vackert! Ser fram emot fortsättningen...
  • straight arrow
    Anonym (NT) skrev 2014-12-05 08:03:28 följande:

Gör ett nytt försök! Lucka 5

Vacker som en tavla! Roligt att det verkar som en bättre dag idag för dig...
  • straight arrow

God förmiddag!

• straight arrow
    Anonym (Gasten) skrev 2014-12-06 11:30:22 följande:

Hmmm, jag är rätt tveksam till det påståendet.

Pilen: Du brukar inte säga nej till en utmaning, så kan vi inte få se dig i en djupt hukande position utan kläder, så vi får se om Borka har rätt.

Tror jag har en sån bild ja... den behöver nog censureras en del innan jag kan lägga upp den!
Svar på tråden Helkroppstråden