• Anonym (tuttfian)

Helkroppstråden

i brist på snygga bilder på denna tjejen så får ni ett par ögon till.. Haha SkämsTungan ute

• Anonym (ops)

Kan nog till och med bli en hel kropps massage , med värmande oljor så att du blir riktigt av slappnar

Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 12:37:46 följande:
    Massage är aldrig fel!

Minns att det var nån i tråden som tyckte jag hade så sjukt läckra ben (eller var det tvärtom?? Minns inte..) Nåja, bjuder på ett par ben iaf...

• Mattias39
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 12:41:11 följande:

i brist på snygga bilder på denna tjejen så får ni ett par ögon till.. Haha SkämsTungan ute

SHIIIT!!!
    De ögonen i kombination med den tidigare visade munnen...wow!! Sååååå snygg!!! Glad
  • mrme

Ögon är aldrig fel .

i brist på snygga bilder på denna tjejen så får ni ett par ögon till.. Haha

• Anton Chigurh

Fan så snyggt , Fia, riktigt sensuella och vackra ögon....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 12:37:46 följande:

Massage är aldrig fel! Skrattande

Minns att det var nån i tråden som tyckte jag hade så sjukt läckra ben (eller var det tvärtom?? Minns inte..)Drömmer Nåja, bjuder på ett par ben iaf... Kyss
    Kan bara instämma. Nån har helt rätt....Glad
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-26 12:57:30 följande:
    Kan bara instämma. Nån har helt rätt....Glad

Flört Jag är så här i efterhand rätt säker på att "nån" var av helt motsatt åsikt, när jag tänker efter... *HAhaha* Tyst
    Du är alltid så go' du Anton - med dina ideal vet jag att de är lite tjocka - men jag bjuder på det extra, det vet du! Drömmer
    Kyss! Kyss
  • Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-08-26 11:26:39 följande:

Älskar ditt hår.. vill ta ett kraftigt tag om det och dra...
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 13:05:04 följande:

Flört Jag är så här i efterhand rätt säker på att "nån" var av helt motsatt åsikt, när jag tänker efter... *HAhaha* Tyst
    Du är alltid så go' du Anton - med dina ideal vet jag att de är lite tjocka - men jag bjuder på det extra, det vet du! Drömmer
    Kyss! Kyss
    Skit i mina ideal, vackra kvinna där, dom spelar noll betydelse, helt ärligt, du är och förblir en för jävla grann kvinna. Alla har vi våra ideal, men det spelar ingen roll alls, det är så mycket annat som är viktigare. Och dina ben är otroligt vackra, det gäller för övrigt hela dig. Och det menar jag. Glad

• Anton Chigurh
    Bara för att det snart är fredag, så lägger jag upp en bild. Lite spännigt måhända. Men det får ni allt tugga i er. Mina vänner...Kyss