Inlägg från: Anonym (ops) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ops)

Helkroppstråden

Man tackar :)

FjärilVingad73 skrev 2013-09-17 19:35:19 följande:
    Läckert!

• Anonym (ops)
    fialotta85 skrev 2013-09-17 20:44:16 följande:
    Snyggt mrme! :)

• Anonym (ops)

Mm gillar verkligen vad jag ser [quote=71150605][quote-nick]ooOO MM OOoo skrev 2013-09-19 17:44:59 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (ops)

En lite fråga vad var syftet med undersökningen ? Att visa att snygga får mera uppmärksamhet än dom man inte tycker är snygga ? Eller ska det visa på att kvinnor är rasister ? Jag tror nog man gillar dom man attraheras av o av sett hudfärg . Eller hur man ser ut .

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:59:41 följande:
    Och andra sidan så får det mig mer och mer att inse att undersökningen som gjordes skrämmande nog, troligen stämmer väldigt väl med hur flertalet utav er är:

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71035530.html

• Anonym (ops)

Gudars jag är varken väl tränad eller särskilt snygg men än så länge e folk snälla ! Tror det handlar lite om hur man själv bemöter andra och hur man själv ser på sig själv . Man behöver inte vara sur och bitter bara för män råkar väga 180kg det fins nog rätt många som trivs med att ha den vikten . När det gäller utseende tja alla har ju olika smak . Alla måste ju inte tycka att man är snygg .

Anonym (???) skrev 2013-09-20 17:23:41 följande:
    Jo, det är ju ryggdunkarmentalitet som råder här. Är man kille i tråden måste man antingen vara riktigt vältränad eller smal med synliga muskler. Som tjej kan man ser ut precis hur som helst....räcker att man har ett par tuttar och en rumpa så är man giftasmaterial....hur tror du att det känns? Typ..."spelar ingen roll hur du ser ut....jag är inte kräsen"!

• Anonym (ops)

Så du menar att inte män byter blöjor fy vilka fördomar du sprider hm

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:42:14 följande:
    Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)

• Anonym (ops)

Japp nu hoppar han på dyslektiker också bra . Trevlig mänisko syn du har. tack det värmde

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:51:03 följande:
    Fördom eller inte, men du borde nog lära dig att stava lite bättre, i synnerhet om du vill att det som du skriver ska ha någon form utav verkningsgrad, och andra sidan så är här inne troligen mest folk som inte ser skillnad på varken eller, utan mest som antingen som "mysigast" onanerar till era flashade bilder, eller ni som just tycker om att flasha pattar rövar etc.

Lite komiskt nog så som denna tråden blev idiotförklarad: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71069127.html

så känns det ju som att det var väldigt fel att idiotförklara den, inte minst med tanke på vad alla ni här inne försvarar och liknande.

• Anonym (ops)

Skulle jag stå bredvid dig å träna så skulle det inte bli mycket gort

Anonym (KMP) skrev 2013-09-21 14:30:11 följande:
    och träningsstil...

• Anonym (ops)

Mycket heta ben Nice

Anonym (KMP) skrev 2013-09-21 14:26:42 följande:
    Bjuder på lite ben...

• Anonym (ops)
    Anonym (mepetite) skrev 2013-09-21 21:51:23 följande:

en sommarbild

nice