• ÄngDal

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2014-07-28 12:14:09 följande:
    Hmm... Alltså, krukan... Ditt nick har gett mig en helt annan föreställning om ditt utseende, ha ha... 
    Jag föredrar den du visar upp, hett!!  
    Tror ni att sexiga fröken Nyvaken skulle nöja sig med mindre än en man som hete herr Blomkruka...? ;)
    (Snygg kropp, dude)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-28 12:33:58 följande:

Idag känner jag mig lite blyg så jag satsar på en försiktig rumpchock samt lite påklätt. Håll tillgodo!

Jag älskar din rumpa, verkligen älskar, så perfekt den är. Och riktigt fina trosor.

Den nedre bilden...wow!!! Du är i sanning en liten läckerbit i din lilla playsuit. Brösten är som vanligt magnifika och vilka fina armar och skuldror och ben....och så huvudet sött på sned...och läpparna och håret...

Ja, allt är perfekt och så sabla sexigt när det handlar om dig, Molls. Du har klass och stil och en kropp som bär upp vilka kläder som helst.
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-28 14:59:31 följande:
    Men du......nu tog du väl i. Blir ju jättegenerad när du skämmer bort mig med såna komplimanger
    Under bråkdelen av en sekund genomgick Äng-Dal en inre kris. Ljuga för Mollsans ett halvår före julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Ja!

Mitt hjärta förbjuder mig att undanhålla de oomkullrunkeliga fakta som rör din odiskutabla skönhet. Du får helt enkelt vänja dig vid att bära dina klädsamt rosa kinder med högburet huvud.
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 15:02:31 följande:
    Kan inte annat än hålla med
    Härligt att ni ska träffas. Jag hoppas att ni får en väldigt skön och härlig och trevlig stund! Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (89a) skrev 2014-07-28 14:57:18 följande:
    Haha du är rolig duFlört
    Glad Du får gärna visa mer av din kvinnliga fägring, dina ljuva liljekullar och gärna rumpan också... ;)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-28 15:23:53 följande:
    Du charmar mig min vän....mer än vad jag tänker erkänna.
    Nu är det jag som rodnar, M. Skäms
  • ÄngDal
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 15:20:28 följande:

Baddag

Förbaskat fina former, Fröken!
    Glad
  • ÄngDal
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 15:39:17 följande:
    He he, nä har ett antal bilder rätt långt bak i tråden. Kommer inte ihåg vad jag använde för alias då.

En påminnelse bild....
    Oh, Holy Mother of Christ!

You hade me at håller på att dra ner mina sexiga trosor... ;)

Och jag älskar stay-ups, du är varmt välkommen tillbaka i tråden, fina fräcka Fröken Tungan uteFlörtSkål
  • ÄngDal
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 16:24:24 följande:
    Kan ha varit den där:p
    Oj, oj, oj, oj. Oj.

Vilken otroligt fin rygg-svank-stjärt-linje, så mjuk och kvinnlig. Och brösten, fina Fröken, så läckra! Älskar dina fina bröstvårtor och vårtgårdar.
  • ÄngDal
    Esoada skrev 2014-07-28 17:19:13 följande:
    För att folk postar nakenbilder i den här tråden?
    Allt är tillåtet utom bilder på kön.
Svar på tråden Helkroppstråden