Inlägg från: Anonym (lurkerfia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lurkerfia)

Helkroppstråden

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-01 09:44:53 följande:

Du sätter inte på dig ett plagg utan att fråga! smile5.gif Du vill utmanar väl inte ödet heller till att jag sak tillrättavisa det med....
    Men tillrättavisningar som är så trevliga...! ;)
  • Anonym (lurkerfia)
    Liberatated skrev 2013-12-01 09:40:27 följande:
    Ändring:

Citera is the new "black" lol
    Mycket läckert!
  • Anonym (lurkerfia)

Tog på mig! Så i väntan på straff då. ;)

• Anonym (lurkerfia)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-01 12:45:15 följande:

Tog på mig! Så i väntan på straff då. ;) php8qcPsK22106.jpg

Det nya svarta...
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-01 13:05:15 följande:

Mycket modigt...men dumt. Jag suger tag om din ena arm och leder dig in till sängen...drar ur mitt bältet...tittar dig djupt i ögonen säger med barsk stämma att en trotsig ska få smaka....sliter av dig till sista tråden...placerar dig på alla fyra...tar bältet och......
    Du gör mig ju alldeles... andfådd! ;)
  • Anonym (lurkerfia)

Liknande poser och vackra män båda två... god morgon Liber och Arrow!

• Anonym (lurkerfia)
    Liberatated skrev 2013-12-02 09:57:05 följande:
    Tackar Lurkel, får byta pose då ju

Inget fel på vare sig posen eller männen!
  • Anonym (lurkerfia)
    celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:

Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.
    Jag tycker du har otroligt vackra bröst. Bara sådär, rätt och slätt. Superfina och attraktiva. Och ett ideal i min värld...

Vet inte vad jag vill säga, för vad andra tycker ska ju inte spela någon roll, och du verkar må tillräckligt bra för att inte låta din självbild styras av andras åsikter. Modig är du!
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:59:32 följande:

Fast kolla vad white knighten skriver. "Du har de finaste brösten och det vet du". Tycker du inte han överdriver lite där?

Vad menar du med belägg? Du skriver ju sälv att dina bröst inte är mycket att hänga i granen. Jag skulle då inte bli alldeles till mig om du flashade barmen för mig, t.ex.

Min poäng var bara att han överdrev mminst lika mycket som den andr akllen
    Så du kritiserar en persons argumentation genom att ge dig på en annan person som aldrig bett om att bli indragen? Fail på den argumentationstekniken... Precis som om det skulle vara celines (vackra) bröst som var problemet, när det nu är Antons attityd du stör dig på.
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:

Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört
    Men jävlar i min låda! får jag vara din Buffy? Lovar att vara snäll med staven! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden