• Neol

Helkroppstråden

nysnö skrev 2015-12-02 00:39:51 följande:

Godnatt! Hoppas att alla hade en bra början på december månad! :)

Ska försöka lägga upp en bild varje dag ända fram till julafton! :D

De där brösten alltså! Jäklar vilka fina former. Det blir en väldigt trevlig december när du lämnar ett sånt löfte. Puss på henne!
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-12-02 15:49:52 följande:
    Oj! Nu blir grabbarna besvikna när de förstår att du drämde till med lucka 24 redan idag. Det måste ju betyda att du kör baklängeskalender och avslutar med en helkropps i skoteroverall på julafton?
    Haha, du är störd !
  • Neol
    Anonym (NT) skrev 2015-12-03 02:50:21 följande:

Nu sover ni förmodligen allihop, så jag säger god morgon istället för god natt med något alldeles nytt Solig

Klarvaken nu! Ditt hår är inte bara väldigt vackert, det ser väldigt starkt ut också {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-12-02 17:33:34 följande:
    Det kompenseras av hur snygg du är. 
    Ja men tack för den goding!! Undrar om dagen när du bjuder på ett smakprov av dig själv här någonsin kommer inträffa... Kan vi inte ens få ett litet öra? Flört
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-03 10:11:04 följande:
    Riktigt snygg bild
    Skall du inte göra ett försök att matcha den Pilllan?? Skrattande Tänk tävling!!
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-03 12:06:40 följande:

Skall du inte göra ett försök att matcha den Pilllan??  Tänk tävling!!

[/quote] Njjjjaaaa! Är ju så svårt att tävla mot en som redan vunnit ;) säger som Quexet, idag är en sån dag då man vill dra täcket över huvudet eller dra på skoteroverallen! 

Men tycker att du kan slänga upp en likadan bild, fast utan något där nertill :) ;) 
    Aha en sån dag. Ja det hör väl lite december till. I alla fall för min del i det Göteborska vinterklimatet. Ni är så snygga allihop här så det finns ingen som kan vinna eller förlora, men det innebär inte att det inte hade varit en spännande tävling att följa.

Tycker du jag är så störande att du vill få mig utslängd Gråter. Nej kukchock sparar jag till andra tillfällen..... eller trådar
  • Neol
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-03 12:43:55 följande:

Kattpappan: Kör samma tema idag!

TheFourthHorseman: No hands..

Läckert!
  • Neol
    Anonym (NT) skrev 2015-12-03 14:52:27 följande:
    Inte bara jag som vänt på dygnet då Tungan ute Tack!
    Underhill skrev 2015-12-03 07:18:09 följande:
    Som alltid, helt fantastiskt härliga former o  bilder som beskriver dessa på ett underbart sätt ;)
    Tack fina du!Tack snälla Glad Men ska erkänna att det tog ett tag innan jag fick till en bra bild, den här årstiden gör sitt med kroppen Obestämd
    Anonym (Watermelon) skrev 2015-12-03 07:49:57 följande:
    Vilken kropp
    Tack!
    Tack vacker {#emotions_dlg.flower}
    Neol skrev 2015-12-03 09:25:12 följande:
    Klarvaken nu! Ditt hår är inte bara väldigt vackert, det ser väldigt starkt ut också {#emotions_dlg.djavulsk}  smile5.gif
    Det är det också! Care to try? FlörtTack snälla Glad
    Mikael198882 skrev 2015-12-03 13:01:05 följande:
    Fin bild :D
    Tack Solig
    Hej vännen! Kul att du är tillbaka Solig Tack Hjärta

Ja jag provar mer än gärna. Ner på knä. Huvudet ner och rumpan upp så får du den här mannens varenda liten nerv att gå in i erotikmood. Ett bra och starkt hår ger väldigt fin kontroll Cool
    Anonym (NT) skrev 2015-12-03 14:56:01 följande:
    Hörrö! Du tycker inte samhället ställer oss tjejer mot varandra tillräckligt redan? Flört Men då skulle Pillllan bara behöva slänga upp en bild på sin rump så har hon vunnit den matchen lätt Solig
    Jag tror du har lätt att genomskåda mina syften. Ni får gärna ställa er mot mig istället, gärna samtidigt. Ja Pillans rumpa ja. Så snygg så den förtjänar smisk skulle jag säga {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Neol
    nysnö skrev 2015-12-03 17:56:36 följande:

Idag är en boob-day! :*

Snyggt nysnö!! Det är nästan så jag börjar gilla vintern här...
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-09 11:56:40 följande:

Vackert Pilllan !!
Svar på tråden Helkroppstråden