• PAUSA

Helkroppstråden

Anonym (1) skrev 2013-08-27 15:37:21 följande:

Då lovar jag dig med respekt för vad du känner att inte använda det ordet mer i mina kommentarer till dig!

Sen vill jag tillägga att allt jag skriver till alla är med största välvilja, varenda ord är ärligt och inte överdrivet. Jag hoppas verkligen inte att min ord skapar osämja här, för då är hela mitt syfte draget i skiten och jag slutar oavkortat att kommentera om det visar sig vara så!
    Om du fortsätter att skriva dina positiva, vänliga och uppriktiga kommentarer så fortsätter vi/jag att posta bilder när så behagas .......kommer bli toppen Skrattande.
  • PAUSA
    bustergonad skrev 2013-08-27 13:56:03 följande:
    Men du missar att jag eg e snäll å vill minska på din stress osv osv.
    Gör så att du slipper tänka på rappa lyxrepliker. 

Se där... Tits oot - för att minska stressen. Funkar? 

Ahhh du tänkte så...... det är alltså för MIN skull jag ska posta en sådan bild Drömmer?
  • NyttNamn
    Clownensglädje skrev 2013-08-27 15:47:29 följande:
    En ny vecka har gått...
    Pink Dolly har tröttnat på att visa sina bröst och har nu gått över till att visa ben för att söka lite tröst... Hon behöver träna och varför inte köpa ett gymkort nu till höst!

Orolig folket blir för Pausa ej bild postat på 6 dagar.....Lugn idag la hon upp en ny bild på sina små sillisar.......oj massa smileys och ingen klagar....
    Några taniga killar i nya kalsonger kvinnorna behagar..

Massa otränade tjejer i string....killar blir alldeles till sig och skickar pm i hopp om en fling!
    Klockan början bli mycket dags att stämpla ut för dagen.....pling!

Jag tror du gillar't i smyyyyg!! Flört Stå för det i stället!
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (ops) skrev 2013-08-27 15:54:22 följande:
    Gillar
    Glad
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-27 15:54:32 följande:
    Ta steget och våga visa ditt rätta jag då;)
    Inte i denna tråden kära Göteborgare... Av olika anledningar.. Drömmer

• Göteborgskillen2101
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-27 15:58:06 följande:
    Glad

Inte i denna tråden kära Göteborgare... Av olika anledningar.. Drömmer

Okej då :(
  • Anonym (ops)

Mmm hårt blev det ;) mysig bild[quote=70913081][quote-nick]Anonym (tjockis) skrev 2013-08-27 12:46:28 följande:[/quote-nick][/quote]

• pinkdolly
    Clownensglädje skrev 2013-08-27 15:47:29 följande:

En ny vecka har gått...
    Pink Dolly har tröttnat på att visa sina bröst och har nu gått över till att visa ben för att söka lite tröst... Hon behöver träna och varför inte köpa ett gymkort nu till höst!

Orolig folket blir för Pausa ej bild postat på 6 dagar.....Lugn idag la hon upp en ny bild på sina små sillisar.......oj massa smileys och ingen klagar....
    Några taniga killar i nya kalsonger kvinnorna behagar..

Massa otränade tjejer i string....killar blir alldeles till sig och skickar pm i hopp om en fling!
    Klockan början bli mycket dags att stämpla ut för dagen.....pling!

Hahaha.. Känner mig hedrad av att få ett helt stycke i ditt inlägg! Bara att du lägger tid på det visar ju att du gillar mig egentligen <3
  • Hunters Gaze
    pinkdolly skrev 2013-08-27 16:06:20 följande:
    Hahaha.. Känner mig hedrad av att få ett helt stycke i ditt inlägg! Bara att du lägger tid på det visar ju att du gillar mig egentligen <3
  • Hunters Gaze
    Clownensglädje skrev 2013-08-27 15:52:00 följande:
    Ren tortyr om du frågar mig...
    Då är du lyckligt lottad.. tänk vad lätt det är för dig att slippa tortyren... bara låta bli att titta...

Men håller med om att det är tortyr förvisso... jag blir löjligt sugen på att klämma på alla vackra flickor...

DET är tortyr.. så nära, men ändå så långt bort...
  • Anonym (tjockis)

FAN vad jag är hungrig... Måste se om jag kan lägga ögonen på något ätbart... Foten i munnen