• Lever så

Helkroppstråden

Där rök den bilden eftersom den tydligen syftade till att ha sex snarare än att diskutera sex.. Känner mig lite vilsen här.. men på vilket sätt syftar bara tuttar till att diskutera sex och är det det faktum att man kan ana självaste musslan som gör att det syftar till att ha sex?Tomte

never a failure always a lesson
  • Fenina
    Lever så skrev 2013-08-28 22:27:33 följande:
    Där rök den bilden eftersom den tydligen syftade till att ha sex snarare än att diskutera sex.. Känner mig lite vilsen här.. men på vilket sätt syftar bara tuttar till att diskutera sex och är det det faktum att man kan ana självaste musslan som gör att det syftar till att ha sex?Tomte
    Mycket märkligt! Särskilt som jag just för stunden sitter klistrad vid skärmen för att kunna ana saker som väcker lusten att diskutera! Inspirationsdödande! *tycker*
  • LoLs pappa
    Fenina skrev 2013-08-28 22:18:07 följande:
    Weee, precis vad jag behövde få höra en sådan här tråkig hopplös onsdag! Ni gör min kväll Hjärta

Och dom där ögonen får fantasin att skena.....
  • gasoline
    Fenina skrev 2013-08-28 22:30:26 följande:
    Mycket märkligt! Särskilt som jag just för stunden sitter klistrad vid skärmen för att kunna ana saker som väcker lusten att diskutera! Inspirationsdödande! *tycker*
    Ja snart måste noga alla vara klädda som beduiner för att inte vara för vågade!Demon
  • Fenina
    LoLs pappa skrev 2013-08-28 22:31:51 följande:
    Och dom där ögonen får fantasin att skena.....
    Härligt att de ger lite effekt! Skål
    gasoline skrev 2013-08-28 22:33:54 följande:
    Ja snart måste noga alla vara klädda som beduiner för att inte vara för vågade!Demon
    Ta kroppsbilder med täcke på. Eller två. 
  • Lever så
    Mm finns mycket inspiration i denna tråden! Oskyldig
    never a failure always a lesson
  • gasoline
    Fenina skrev 2013-08-28 22:37:06 följande:

Fenina skrev 2013-08-28 22:37:06 följande:

Haha!Flört

• Göteborgskillen2101
    Lever så skrev 2013-08-28 22:27:33 följande:
    Ja Jag tror tyvärr att det lilla man såg utav den gjorde så att den togs bort :(
  • Nyfikne
    Fenina skrev 2013-08-28 22:12:51 följande:

Spanar rundor lite på alla hotties här inne!

Och du tror det blir lätt när jag redan gått och lagt mig?

Vackra ögon by the way ;)
  • Nyfikne
    Herrens (läs FL) vägar är outgrundliga ;)

Många är de vilsna själar som fallit i avgrunden med fel synlig kroppsdel :D

Gå med i vår församling "de slutna trådens vänner" :) där nu kan bli botade :D