• Pentra

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:03:38 följande:
    Helsike så fräck, riktigt het, ja, jag menar allvar, Pentra, du sticker ut på ett positivt/sexigt sätt här. Hade vi suttit mitt emot varann på Nobelmiddan hade du inte fått varit fred för mig, det kan jag lova dig. Coolt....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Men oj! Tack! Vilken härligt oväntad julklapp! Tur jag sitter bakom ett tangentbord nu så att det inte syns hur generad jag blir... Men nu är ju inte jag Nobelmiddagsmaterial iofs, så en sådan tillställning lär jag aldrig bli inbjuden till... Kram, Pentra
  • Proppset
    Haskel skrev 2012-12-22 12:56:16 följande:
    Bjuder även på en bild av kåken vintertid.

Här fick vi kräksjuka i tidig julklapp, humöret har inte varit på topp.

Du gjorde min dag! Bästa bilden denna jul! tack!
  • Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 12:56:16 följande:
    Bjuder även på en bild av kåken vintertid.

2,3, inklusive skyffeln och toppluvan
  • Tom Araya
    Pentra skrev 2012-12-22 13:22:00 följande:

Men oj! Tack! Vilken härligt oväntad julklapp! Tur jag sitter bakom ett tangentbord nu så att det inte syns hur generad jag blir... Men nu är ju inte jag Nobelmiddagsmaterial iofs, så en sådan tillställning lär jag aldrig bli inbjuden till... Kram, Pentra
    Jag kan definitivt tänka mig skojigare aktiviteter under en dejt med dig än att slösa bort den på en nobelmiddag.Flört
  • petsod

Tråden behöver lite bilder...............
  • Haskel
    A82 skrev 2012-12-22 12:44:16 följande:

igår kväll kände jag mej pigg och skapligt fräsch men en bild idag skulle få er att lämna denna tråd.
    Ser ut och känner mej skräcködla  Flört

Mycket spännande läsning nu på "morgonen".
    Många nya fina, underbara bilder har jag sett och ni är helt fantastiska måste jag säga.
    Kan inte sluta förundras över att det finns så många vackra, snälla, trevliga och roliga personer på FL.
    All credit till er. Hjärta

På den här bilden är du iaf så långt ifrån en skräcködla man kan komma. Otroligt vacker, fin och het. Tack!
  • Putt B
    petsod skrev 2012-12-22 13:27:17 följande:

Kanonbilder från dig som vanligt !
  • Philipsson

Hett
    Ja, det är jag på bilden.
  • A82

vilka ben!! 
  • A82
    Haskel skrev 2012-12-22 13:27:40 följande:

På den här bilden är du iaf så långt ifrån en skräcködla man kan komma. Otroligt vacker, fin och het. Tack!
    Tack själv :)
Svar på tråden Helkroppstråden