Inlägg från: Anonym (ops) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ops)

Helkroppstråden

Anonym ??? Jag har en liten fråga . Det är inte illa menat och ingen illvilja fins . Jag har jobbat med människor med psykiska problem i snart 17år. Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det . Det är alltid bra att få träffa någon så att man får prata av sig . Det är alldrig bra att exponera vanliga människor med sin ångest och frustration det brukar bara leda till svårigheter. Det fins ju proffs att prata med .

• Anonym (ops)

Gudars . Det var en fråga. Varför är du så aggressiv i ditt skrivande .Jo jag har läst alla dina inlägg. Och ja du kanske har problem . Men jag ser inte vad som blir bättre av att du hänger på den här tråden . ?

Anonym (???) skrev 2013-09-23 11:24:31 följande:
    Jaha...vad har jag då för problem som jag ska söka hjälp för? Kan du förklara det för mig? LÄS det jag skrivit och ge mig en diagnos om du nu vill hjälpa mig. Har jag ångest? DÅ vet du inte vad ångest är. Hoppas att du inte ignorerar mig nu.

• Anonym (ops)

Till Anonym ??? Snälla vet du hur man sätter en diagnos ??? Om inte googla det . Tar för lång tid att skriva. Jag skrev en snäll fråga fick ett aggressivt svar tillbaka . Jag skulle nog tro att du har ett redigt humör . Ha en bra dag . Dax att jobba .

• Anonym (ops)

Nja beror väl på hur redigt det är eller hur . Och sedan va det inte ett på stående utan en fråga . Om man läser dina inlägg så är dom inte så hur ska man säga det , hittar inte rätt ord men vi säger stabilt skrivet . Du vacklar mellan att vara elak och ångerfull .

Anonym (???) skrev 2013-09-23 12:24:46 följande:
    Ja, det VET jag...det var därför jag undrade hur du kunde gissa att jag behövde söka hjälp? Du skrev inte en snäll fråga, du kom med ett påstående om att jag mådde dåligt. Man söker INTE hjälp för att man har ett redigt humör.

• Anonym (ops)

Vad är det för fel med att gå till någon att prata ? Du säger ju själv att du mår dåligt att du varit mobbad . ? Jag ser inte det negativa

• Anonym (ops)

Skulle ha skrivit till anonym(???). Sorry

HasseA skrev 2013-09-23 13:47:12 följande:
    Men "ops" - det har väl (???) aldrig skrivit? Inte vad jag sett iaf, även om jag inte läst alla hennes inlägg.

Jag tror som (???) att du blandar ihop henne med nån annan, kanske (inte mig)...?

• Anonym (ops)

Jag ger upp . :) ha en bra dag .

Anonym (ops) skrev 2013-09-23 14:05:50 följande:
    Skulle ha skrivit till anonym(???). Sorry

• Anonym (ops)

Ja så är det . Blev väl kortslutning i hjärnan . [ ber om ursäkt det blev vist lite fel . quote=71183964][quote-nick]HasseA skrev 2013-09-23 14:11:41 följande:[/quote-nick]Ja, där sist blev det fel.

Men jag tror fortfarande att du ett tag har tänkt på "(inte mig)", när du skrivit till "(???)"[/quote]

• Anonym (ops)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-23 14:34:27 följande:
    Tjat, tjat...

NICE :)
  • Anonym (ops)
    Mandi74 skrev 2013-09-23 18:11:51 följande:
    A- ibland b-kupa, ingen piercing i naveln, kalla fötter, tar den i 2:an .. räcker det med den datan så länge? 

där fins ju all data man behöver ;)
Svar på tråden Helkroppstråden