• vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-07 08:56:28 följande:
    Vad det verkar störa dig hela tiden och vilka bekymmer du har för allas relationer utanför FL. DET måste vara jobbigt om något. Du vet det tar två sekunder att knäppa en bild och lägga in, där emellan hinner jag med en massa relationsrelaterade aktiviteter.

Lär mig! Jag blir nog anmäld till socialen vilken dag som helst nu.... Solig
    Prrr!
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:10:54 följande:
    Det är bara jag där nuförtiden...Skriver mest till mig själv...

En Noel-tråd skulle inte sitta fel om jag tänker efter Obestämd
    Prrr!
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:21:13 följande:
    Jaså, om katten själv får välja??... Tror inte det behövs..Jag brukar vara rätt duktig på att kapa andras trådar när jag väl blir lite varm i brallorna....
    Det ser ut som att det är skithett i dina brallor idag! Cool
    Prrr!
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:28:37 följande:
    Precis.... Snart har jag tagit över varenda sextråd på FL.... Men jag lovar att lämna lite utrymme för dig katten

Sån gentleman.  Kunde man inte tro...
    Prrr!
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:36:19 följande:
    Fyller det mina egna syften kan jag vara den bästa gentlemannen du kan tänka dig haha Oskyldig

Då är du nog inget för mig trots allt... Kyss
    Prrr!
  • vonKatt
    Salma skrev 2013-08-07 11:42:40 följande:

De är inte löjliga. JAG tycker det blir löjligt och är för mig oattraktivt. Alltså jag skulle tycka att en annars attraktiv man blev oattraktiv om jag fick se honom posa på en bild som en del gör tex här i tråden.
    Tycker ändå att tråden är "bra" för den har ett syfte och visar att vi har olika kroppar och att dessa olika kroppar attraherar olika människor.
    Egentligen onödigt av mig att nämna vad jag tycker ang män som posar men det stör mig som fan och den lilla elaka sidan av mig kan inte låta bli helt enkelt. Lite så..
    Kära Salma. Välj att uttrycka dina fina och positiva kommentarer i den här tråden, för det verkar du ha många av!  
    Den här tråden är upplagd på det viset. Att du tänker endel negativa tankar är såklart okej, och inget någon kan ta ifrån dig. Men du får faktiskt lov att uttrycka de någon annan stans.

Trevligt med en ny figur här inne, hjärtligt välkommen att stanna Solig 
    Prrr!
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:59:42 följande:
    Säg inte det...Jag kanske har kompensationsfaktorer för mina tillkortakommanden......Flört

Bevis. Annars tror jag dig inte!
    Prrr!
  • vonKatt
    Salma skrev 2013-08-07 12:01:03 följande:

Tack!
    Ska behålla mina personliga preferenser och tankar ang poserande män för mig själv, eller åtminstone inte vädra dessa i just denna tråd.
    Fint att ni är så lojala och uppmuntrande här inne. Inte så vanligt förekommande här inne på Fl now days tyvärr.

Vackert så! Trevlig onsdag på dig!
    Prrr!
  • vonKatt
    puttex skrev 2013-08-07 12:14:30 följande:
    Sexig bild, som hade blivit ännu sexigare om du dragit upp dom grå byxorna så du fixat en camel-toe....

Saknar ord Obestämd
    Tack, tror jag... :) 
    Prrr!
Svar på tråden Helkroppstråden