Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Djupsinnig skrev 2015-03-30 11:24:13 följande:
    Jag hävdar att du är väldigt snäll :) Dessutom är du själv mycket trevlig att vila ögonen på ;)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-30 09:34:50 följande:

Smyger in en liten, liten badbild

Oj, härligt :)
    Snygg och ödmjuk. 

Hade jag varit man och sett ut som du gör hade jag lägrat kvinnor från morgon till kväll! Jag hade charmat dem och plockat av dem trosorna på löpande band. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-30 11:56:55 följande:
    kloka ord min vän......kloka ord!
    Verkligen.

Fast jag är extremt säker på att många vill slicka på hans papper också. 
  • Påven Johanna
    Pappman skrev 2015-03-31 16:08:58 följande:
    Var är fjädrarna och äggen?
    Det är nog många äggstockar som fjädrar sig i detta nu. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-31 21:10:45 följande:
    Jag blir alltid så glad av dina (& Antons) bilder o inlägg. Ni är nog helt enkelt skapta för varandra! Hjärta Dina alltid så snälla ord o värmande inlägg gör mig genuint glad! {#emotions_dlg.flower} Så något bättre än att få se lite av din lycka efter några tuffa dagar gav mig (ett något trött men ändock) ett litet leende!

All lycka till er! {#emotions_dlg.flower}Skål
    Finfina läppar, ditt lilla kex!
  • Påven Johanna
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-31 21:28:12 följande:
    celine och anton?.FLs eget favvopar. ni är så fina tillsammans!
    Ja, underbara. Särskilt Celine, vilket väl Anton garanterat håller med om! Men Antons camobyxor... De måste brännas. Jaja, jag vet  - alla har sina preferenser och innehållet är viktigast. Men alla sådana invändningar försätts ur spel när det handlar om camobrallor. 
  • Påven Johanna
    Tyler skrev 2015-03-31 21:49:35 följande:

Många vackra och tilldragande varelser här inne nu för tiden..keep em cominGlad

Det är bara Tyler som kan få en bakgrund bestående av ett avlutat skåp att se samtida och läckert ut.
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-31 22:03:27 följande:

Fast risken är väl att cammosar är så mycket United colors of Benetton 1992 att det är rätt. Är bäraren art director så ökar risken.

Jag är ledsen, men nej.
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-31 22:04:53 följande:
    It's a door pa
    Sant. Double proof. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Hm) skrev 2015-05-04 18:04:08 följande:
    Vad har du hängt här nu i HK? Två år? Och är fortfarande på nästa varenda tjej i den här tråden om deras rövar.
    Vad har du med det att göra?
    Har inte sett någon tjej misstycka, det mesta i livet är väl betydligt värre än att eventuellt bli betäckt av Neol. Och även om han inte står till tjänst med den detaljen så är det trevligt nog att se på hans kropp och läsa vad han skriver. 

Jag har förresten också hängt här i två år (och några månader). Av förklarliga skäl.
  • Påven Johanna

Vad nu? Har tråden producerat ännu ett par?

Svar på tråden Helkroppstråden