Helkroppstråden
Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:
Så här ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
...och det där håret får mig att smälta!
...och det där håret får mig att smälta!
men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.
Det syns verkligen att du tränar mycket och det där fodralet var verkligen läckert på dig.
www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG
www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG
www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG
Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
Var snälla nu här i tråden va
och jag tycker du har en mycket fin kropp och efter 2 graviditeter samt övervikt har du rätt att vara väldigt stolt med det utseendet.
Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)
...sköna former och ett vackert, långt, mörkt hår...
...tack för att du visade det på bild.
inte lika goo mat här!

Vilka vackra läckra former
och som vanligt kan jag inte låta bli att kommentera när jag ser en lång fin hårman på en kvinna, mycket vackert!