• stief84

Helkroppstråden

La Chica skrev 2014-01-07 00:01:46 följande:
    Mjo, det vet jag...:-* Haha du skulle bara veta vilka idéer som poppar upp i mina tankar just nu Just wait Stief...

Grr inte snällt att retas så. :$ Hur ska man.kunna vänta på det goda. :-* En liten hint tack.
  • stief84

[quote=72154822][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-07 00:17:37 följande:[/quote-nick][/quote] Fruktansvärt vackert! Gärna mer.

• stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 00:23:42 följande:
    Det är väldigt roligt att retas... Well...nu är jag lite för snäll här, en av mina eventuella idéer.. jag har ju en viss talang gällande just brösten...men nu är det upp till bevis att visa det också Säger det dig någonting? Hihi... 

Hihihi ja den känner jag allt till! O det vore något helt magiskt att få uppleva. Helt klockren idé.
  • stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 00:31:41 följande:
    Det är en potentiell idé fortfarande...  Jag kan nog komma på ännu fler grejer som bräcker den  Det blir en överraskning!

Säg inte för mkt bara. Fast jag vet att du kan bräcka det lätt med detvdu har utan problem. I know. Hihi
  • stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 00:40:37 följande:
    Det där är det lättaste jag kan göra ju Men jag vill gärna överträffa mig själv också...

Överträffar är bra och det ser jag fram emot med stor förväntan snygging!
  • stief84

Klart att du har Pillan det ser jag ju. drömkropp alltså.

• stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 01:06:26 följande:
    *Retsamt leende* 

Får du nästan ta en tillfällig om du ska vara så retsam. Grrr
  • stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 01:13:53 följande:
    Hm...kan ju vara en idé det också.... Är inte alls redo för sängen...

Ja en alldeles förträfflig idé tycker jag. Lite småpigg själv med faktiskt.
  • stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 01:34:25 följande:
    Ingen är ändå uppe...så varför inte?  Jag är för pigg, som om jag druckit 2 koppar kaffe känns det som. Är van att lägga mig vid 5 på morgonen. Kanske borde sluta lyssna på Spotify och lägga mig tillrätta istället. Om det inte vore så tråkigt!  Har iofs tankat nya Family guy avsnittet... Fast...kanske ska vara snäll och ge dig en bild istället... många val jag har

Låter drygt. Har samma problem själv och är uppe längre än jag borde. Hehe ja det kan ju vara en plan för att lyckas somna kan jag tycka. Hmm ja det tycker jag du ska vara man måste ju alltid vara föredömligt snäll ju.
  • stief84
    La Chica skrev 2014-01-07 01:52:19 följande:
    Haha såna nattugglor man kan vara då Jag skulle behöva ett spinning pass eller något liknande nu. Finns inte så mycket som tröttar ut mig annars Family Guy är roligare att se om man har sällskap. Det är "problemet" ikväll tror jag...att jag är  lite översocial   Snäll är jag alltid Och oj så snäll jag vore om du fick en litet smakprov på det jag ska ta bilder på sen! Håll dig vaken lite till du, för man vet aldrig vad jag hittar på...

Vet precis vad du.menar, skulle behöva slå på säcken ett bra tag känns det som för att bli trött. Ja det håller jag med om sällskap gör stor skillnad o är mkt roligare. Snäll är du det vet jag. :-* Blir sjukt otålig nu. Haha 0:)
Svar på tråden Helkroppstråden