Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

ÄngDal skrev 2014-08-18 16:33:55 följande:
    Den där bilden alltså...och motivet..som ett konstverk.{#emotions_dlg.flower}
    Tack raring!
  • NeedfulThings
    Zack skrev 2014-08-18 16:36:32 följande:
    Tack för det. Dina repriser kan jag se om, och om, och om, och om, och....ja du förstår nog vad jag menar ;)
    Titta noga innan dom försvinner igen då Flört
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-18 17:26:03 följande:
    Alltså dina hjärtan... smile2.gif Du är härligt gullig du, du kan det där med att få en Kaponjär att le...och varm av åtrå! smile5.gif
    HjärtaHjärtaHjärta Flört

Du vet att du får mig att flina som en tok Solig
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-18 18:26:29 följande:
    Haha...jo jag vet! smile5.gif Vi skulle kanske le tillsammans lite...hade verkligen varit underbart att få uppleva både leendet och personen bakom flinet. smile2.gif Du kan det där med att smälta en Kaponjär...var varm tidigare nu får jag snart ringa efter brandkåren...håller på att självandtända! smile2.gif
    Försöka duger min gode herre Flört

Aj då, men jag tror du kan det här. Du vet, en mun, en näsa och två ögon Skrattande
  • NeedfulThings
    Påven Johanna skrev 2014-08-18 18:30:51 följande:
    Kallt? Tja, Kaponjär håller ju på att självantända, så kanske du skulle förbarma dig över honom?
    Haha, åh dina inlägg är ju bäst! Solig
  • NeedfulThings
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-18 21:37:44 följande:
    Har man sex tre gånger på en dag så bli det inte så mycket sås den tredje gången för då är hans sås nästan slut
    TMI Tungan ute
  • NeedfulThings
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-18 23:16:29 följande:
    Åh gud, en sådan måste jag ju skaffa!
    Grymt snyggt NT:)
    Do it! Tack Glad
    Pelleskutt skrev 2014-08-18 23:21:30 följande:
    Ahaaa...det måste vara Du som är den där Rut som alla pratar om.... ;)
    Åh du får ju inte outa mig så där Flört
    Nyfikne skrev 2014-08-18 23:35:55 följande:
    räcker upp handen
    :)
    Säg en tid Flört
    ÄngDal skrev 2014-08-18 23:54:06 följande:
    Ååhh, jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar din utklädningslåda..!

Du är så grymt sexig, NT! Tungan ute
    Tack raring!
    Gastkramaren skrev 2014-08-19 00:22:44 följande:
    Mitt TV-bord ser dammigt ut tror jag. Oskyldig
    Då får vi väl göra nåt åt det då Tungan ute
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-19 08:25:45 följande:
    Är det bara jag som tycker detta är porrigt? smile2.gif Tror bestämt vi har fått oss en liten Porrdrottning här i tråden!!!! Ja porr klingar illa på på mångas läppar och tunga, men lik förbannat sitter ni och kollar. smile2.gif Här klingar det rätt bra...ja men nu blir man väl sågad, var rätt kluven hurvida jag skulle skriva det eller inte... smile2.gif

Såhär tänker jag, bara om du är troslös... smile5.gif Isf pax för att skura golven men då med rotborste! smile2.gif Sen kommer jag inspektera hur bra gjort det blir, har du fuskat så lutar jag dig över något lämpligt och tillrättavisa jag dig på ett ännu mer lämpligt sätt! smile2.gif Passar det inte in i vad du hade tänkt så är det rätt rent ändå...ja en Kaponjär reder sig själv rätt bra annars, ja då talar vi om städning och inte något annat! smile5.gif

Åhå, det är så mycket ni inte vet om mig än Flört

Och troslös? Självklart!
Svar på tråden Helkroppstråden