Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 11:28:29 följande:
    Ja..rapp är jag när det behövs Tungan ute kan använda tungan till mycket annat också {#emotions_dlg.djavulsk}
    Kanske är det där "annat" du skulle få högst utdelning på hos mig trots allt. Varför slösa bort massa talang på tomt prat... Skål
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 11:26:59 följande:
    Mums... MUMS!!! KyssTungan ute
    Väkommen till godisbuitken NN  Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-03-11 11:37:53 följande:
    Dessvärre inte farligare än en sovande kattunge. Men vissa urkrafter ger sig visst tillkänna i sällsynta fall. 
    Att du är välanvänd och tidigare inmutad av ett stort antal kvinnor ser jag som totalt oundvikligt. Det skulle ju vara helt bortkastat att se ut som du gör och att inte dra största möjliga nytta och glädje av det. 

Låt kroppen jobba. 
    Jo fast vi har ju alla en FL-karaktär JD. Man behöver ju inte erkänna att man är som en sovande kattunge om man inte vill. Självklart tar jag varje chans till att sprida min manliga säd allt annat vore ju orimligt....Oskyldig
    La Chica skrev 2014-03-11 12:00:40 följande:
    [quote=72727776][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:[/quote-nick][/quote] Otroligt het man kan vara, grr
    Tack desamma snygging!! Kyss

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 12:54:00 följande:
    Jag använder min talang när den behövs och då är det mer än "tomt prat" som är i munnen......skål på re Skål
    Touche Skål!!
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 13:06:44 följande:
    Åh ja.. Hade jag tillgång till en godisbutik som dig skulle jag väga hundra kilo Obestämd

Du vet om att du är livsfarlig.. Jag får lust att vara så sjukt ful i munnen att jag nästan själv tycker det är pinsamt.. 

Ha ha.. Tyst
    Nej då... Det är bara härinne som du och dina vänner lyckats blåsa upp mitt ego lite grann. Ute i den kalla verkligheten är jag bara ett fromt och vilset litet lamm...Oskyldig Det passar sig att vara ful i munnen här och jag skulle såklart aldrig låta någon överdosera på mina karameller så det skulle innebära en hälsorisk....
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 13:09:57 följande:

Wow! Läckert K2! Du är grymt snygg. Och att lyckas ta en nakenbild och behålla integriteten är dessutom talangfullt GladSoligKyss
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 13:15:14 följande:
    Borde packa en liten väska, smeta på lite smink i fejjan och försöka få det att se ut som folk och bege mig på en liten roadtrip...Tungan ute

Men jag är ju så jävla lat så jag orkar inte sätta fart!!! Skrikandes

Kyss tillbaks där...
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2014-03-11 13:31:09 följande:
    Tackar, N....tackar som fan. 

Och får jag tillägga, att det vore ett sant nöje att få handla glass av dig. På riktigt. Och tro mig, min gode vänGlad jag skulle inte fråga om extra topping, men jag har den störste förståelse för att Damerna gör det. Du är grym.thumbs_up.gif

Ha en fortsatt redigt skön dag, N....
    Tack själv Anton! Om jag tar upp glassförsäljningen igen så lovar jag att du skall få gratis glass för alltid. Med tanke på hur du ser ut är jag inte så oroad över att det kommer gå dig över huvudet och ruinera mig  
  • LostInTranslation
    La Chica skrev 2014-03-11 13:43:31 följande:

Mmmm du ser ut att ha väldigt sköna sängkläder Chica! Får man komma över och känna lite på kvaliteten??
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 14:08:53 följande:
    Touche SkålSkålFlört
    Detsamma till dig, du har inte tänkt bli modell??
    Hmmm.... Är du en sån där dam som går runt på stan och frågar unga oskyldiga killar om de vill bli modeller och av en slump råkar han en modellagentur i närheten där du erbjuder omgående provfotografering i ett låst mörkt rum??

I så fall är svaret! Jo jag har alltid drömt om att bli modell. Ta med mig och visa mig din utrustning nu!!!
Svar på tråden Helkroppstråden