• Noname00

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2015-11-22 15:49:52 följande:

Kikar in lite så här på en seg söndag... Ser att den återkommande frågan om riktiga och låtsas kvinnor är på tapeten igen... 

Kan man inte bara föredra en viss kroppsform och uttrycka gillande för den, utan att racka ner på andra?  Vad gör mig till "mer kvinna " än min smalare väninna - förutom det uppenbara: kilona??! 

Just det där med att vara en "riktig" kvinna eller ej upprör mig lite - då jag fler än en gång på fullt allvar fått höra att jag INTE är en "riktig" kvinna, då jag inte klämt ut mina ungar genom fittan. Eh... 

Gilla de kroppar ni gillar, och ge uttryck för det om ni så känner,  men man behöver väl för den skull inte "shamea" (hjärnsläpp???) det motsatta.  Jag är mycket väl medveten om att min kroppsform tilltalar långt ifrån alla.

Somliga tycker även att den är motbjudande... Och det är okej, men jag gillar inte att få det kastat i ansiktet i form av att "tänk om alla äckliga tjockisar kunde hålla sig från selfies, så vi bara får se de smala snyggingarna!" 

Skärp er!  Alla är vi olika, och alla gillar vi olika... Ha en skön kväll i tråden :-* 

Va fin du är.....jag vill inte säga för mycket...
  • Noname00
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-26 00:14:44 följande:

Kan bara säga WOW så mycket läckert ni bjuder på här i tråden! Kyss
    Har ett gäng sidor att ta igen men det lilla jag har sett är helt otroligt. {#emotions_dlg.flower}

Får bjuda på en lillördags-bild när jag ändå är inne kanske... 

God natt på er! 

Villken otroligt fin och sensuell bild, så otroligt vackra höfter.
  • Noname00
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 13:38:37 följande:

TheFourthHorseman: Allt kan hända ...

Gud vilken härlig bild, den lämnar verkligen en del åt fantasin.
  • Noname00
    Anonym (Undrandes) skrev 2015-12-07 22:15:14 följande:
    Ha ha ;). Bra försök
    Ja, jag var också och tränade 2 timmar idag, sprang 15 km igår, och räknar med att köra 2 crossfitpass imorgon :)
    Alla försök är bra :)
  • Noname00
    Fröken Maria skrev 2015-12-11 18:14:02 följande:

Den här fröken är slut för idag.. Luciatåg i tidig morgonstund med små små människor som kan de med... Ett tufft samtal på jobbet... Å nu kört grabbarna till skoldisko... Känner mig trött å frusen å längtar efter sängen... Men den får vänta en stund till.... Så jag tog en dusch å blev iaf renare...

Det där var lagom magrutor på en tjej :)
  • Noname00
    Ganyca skrev 2015-12-22 20:12:37 följande:
    Bildbombning. Varför de två sista hamnade på sniskan vet jag inte.
    Bomba på du inget fel med lite ögongodis :)
  • Noname00
    justme79 skrev 2015-12-26 22:41:10 följande:

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

Har du gummin hemma? ;)
  • Noname00
    justme79 skrev 2015-12-27 12:33:45 följande:
    Va?! Ne det har absolut inte gått fram! ;)
    Pp83 skrev 2015-12-26 23:05:29 följande:

Vad är det för tatuering du har vid troskanten?

Den är bara för speciellt utvalda! ;)Känt så väldigt länge nu...
    blixtmannen skrev 2015-12-27 00:14:51 följande:

Uschdå det är ju jobbigt. Skulle gärna hjälpa dej, men kan tyvär inte. Du får ta saken i egna händer och masera din mysiga mus. Puss på dej

Jo då det gör jag absolut men är ju såååå mycket skönare och roligare ihop med någon annan! :)Tyvärr inte. Men det är ju lätt ordnar!
    Du ser bra ut du behöver nog aldrig gå sexlös :)
Svar på tråden Helkroppstråden