• BOWTIE

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 09:52:22 följande:
    Var först i rumptråden. Men eftersom det är fredag så slänger jag in den här med

Tur att den tog sig hit så att jag kunde få mig ett glädjerus, nu har jag lovat bort mig till vonKatt men vill inte hon gifta sig så kanske vi kan? Bli inte för mallig nu men den var sanslöst välformad och jag fick ett väldigt vill ha begär!
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 10:43:53 följande:
    Sitter och sorterar bilder i datorn... Hittade den här, kommer ni ihåg när vi hade wet shirt-tema? Flört

Mmmm...minns jag...men minns inte den bilden...och den borde jag rimligen komma ihåg!!
    Snyggt,sexigt....Härligt FV!
  • Mattias39

Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 10:43:13 följande:
    O herregud. Mattias....det där kan vara den sexigaste rygg jag sett. Helt perfekt muskulös men samtidigt smidig. Och armarna :O *dör lite*
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 10:44:12 följande:
    Å händerna!! hur kunde jag inte nämna de vackra händerna....

[quote=71016487][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-09-06 10:36:40 följande:[/quote-nick]

Skratt...Tack!! Solig
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 10:37:50 följande:
    Grrrrrrr, Matte! Tungan uteDrömmer
    Tack FV!!! {#emotions_dlg.flower}

• FjärilVingad73
    Mattias39 skrev 2013-09-06 10:48:06 följande:

Mmmm...minns jag...men minns inte den bilden...och den borde jag rimligen komma ihåg!!
    Snyggt,sexigt....Härligt FV!
    Kyss
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (Allie)

Månggifte har ju varit på tal här i tråden! och måste nog höra mig för om Mattias kan få delta isåfall....då kan vi disskutera saken vidare , men det låter ju lovande det här ;) Tack snälla du.

BOWTIE skrev 2013-09-06 10:44:56 följande:
    Tur att den tog sig hit så att jag kunde få mig ett glädjerus, nu har jag lovat bort mig till vonKatt men vill inte hon gifta sig så kanske vi kan? Bli inte för mallig nu men den var sanslöst välformad och jag fick ett väldigt vill ha begär!

• Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 10:56:41 följande:
    Månggifte har ju varit på tal här i tråden! och måste nog höra mig för om Mattias kan få delta isåfall....då kan vi disskutera saken vidare , men det låter ju lovande det här ;) Tack snälla du.

Kan jag nog tänka mig, men sååå svårt att gifta mig med okänd... Flört
  • Anonym (Allie)

Aj. Det var ju det kruxet ja...men tänk om du kommer tycka mitt ansikte ser ut som shrek då!? då är ju allt förgäves :(

Mattias39 skrev 2013-09-06 11:01:53 följande:
    Kan jag nog tänka mig, men sååå svårt att gifta mig med okänd...

• Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 10:43:53 följande:
    Sitter och sorterar bilder i datorn... Hittade den här, kommer ni ihåg när vi hade wet shirt-tema? Flört

Aprpå spruta kaffe på skärmen...

Dina boobs är i en klass för sig FV
    läcker bild 
  • Anonym (Allie)

Såja. Sen ska jag ge mig :)

PUSS!

• BOWTIE
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 11:21:02 följande:
    Såja. Sen ska jag ge mig :)   PUSS!

Jag har inget alls emot dela med mig av dig till mattias39, vi kan nog komplettera varandra bra! Beträffande dig så är det helt omöjligt att du skulle vara något annat än en dröm att se på, tittar man bara på munnen så säger det ju allt! Efter dom här bilderna vill jag bara ha dig MER!