• Nockanpockan

Helkroppstråden

Schna skrev 2012-12-22 22:04:37 följande:
    Jag tänkte i sensuella termer här nu, men kör till. Står bakom och frustar. När han inte ligger bakom och spinner. Inombords.

Fast jag kanske gissar helt fel och så.
    Ah! Du menar så.. Skäms

Sensuellt... Vi har nog inte testat det än
    It's so FLUFFY!
  • fläta
    Haskel skrev 2012-12-22 21:58:53 följande:
    Är det möjligtvis så att du vet vem jag ärFlört? Det låter nästan såSkrattande.
    Nej, inte alls.
    Men minnet spinner trådar. Jag var "populär" och det var bara hockeykillarna som hade upptäckt tjejer på den tiden. Jag däremot trånade efter "Haskel"-typerna och de intresserade för tjejer långt mycket senare. Långt mycket senare. Jag gillar fortfarande "Haskel" men först i vuxen ålder hann vi fatt varandra.
  • Schna
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 22:07:40 följande:
    Ah! Du menar så.. Skäms

Sensuellt... Vi har nog inte testat det än
    Oh, naughty..! Förvånad
    It takes a fool to remain sane
  • Nockanpockan
    Schna skrev 2012-12-22 22:09:06 följande:
    Oh, naughty..! Förvånad
    It's so FLUFFY!
  • fläta
    fläta skrev 2012-12-22 22:08:54 följande:
    Nej, inte alls.
    Men minnet spinner trådar. Jag var "populär" och det var bara hockeykillarna som hade upptäckt tjejer på den tiden. Jag däremot trånade efter "Haskel"-typerna och de intresserade för tjejer långt mycket senare. Långt mycket senare. Jag gillar fortfarande "Haskel" men först i vuxen ålder hann vi fatt varandra.
    Så illa jag skrev. Hoppas någon förstod i alla fall. 
    Jag klär gran och gör kola samtidigt som jag uppdaterar den här oändligt söta tråden. Hjärta 

Ni är så fina allesammans. Jag är lite kär i er allihopa.

• fläta
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

Okej! Cool
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

fan vad du är bra Anton. Bara älskar dina inlägg och ditt sätt att formulera dig!

• Klipphäll

Svårt att låta bli bara. Den som blir sårad och påhoppad behöver back up!

fläta skrev 2012-12-22 22:24:31 följande:
    Okej! 

• lille Birger
    A82 skrev 2012-12-22 20:30:45 följande:

gillar inte mina ben allt för mycket, men jag älskar mina skor...
    Rumpan då?
Svar på tråden Helkroppstråden